دردسر جا گذاشتن کارت بانکی در مغازه


مرد مغازه دار وقتی متوجه شد مشتری‌اش کارت بانکی خود را در مغازه وی جا گذاشته حساب او را خالی کرد. به ‌گزارش ایران، چند روز قبل پرونده‌ای از کلانتری 159 بی‌سیم با موضوع سرقت کارت عابر بانک به پایگاه ششم پلیس...

مرد مغازه دار وقتی متوجه شد مشتری‌اش کارت بانکی خود را در مغازه وی جا گذاشته حساب او را خالی کرد.

به ‌گزارش ایران، چند روز قبل پرونده‌ای از کلانتری 159 بی‌سیم با موضوع سرقت کارت عابر بانک به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرستاده شد و برای بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه «علی کنجوریان» رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در تشریح این خبر گفت: شاکی در تحقیقات اظهار داشت برای خرید مصالح ساختمانی به جنوب تهران رفته و پس‌از خرید مصالح از یک مغازه به خانه برگشته اما ناگهان متوجه شده که کارت عابر بانکش نیست دقایقی بعد هم مبلغ 19 میلیون ریال از حسابش برداشت شده است.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد این مبلغ از حساب شاکی توسط دستگاه کارت خوان برداشت شده است، در ادامه تحقیقات پلیسی مالک کارت خوان شناسایی و مشخص شد که وی مالک همان مغازه مصالح فروشی در جنوب تهران است. در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که شاکی به‌دلیل حواس پرتی کارتش را در مغازه جا گذاشته بوده و در همانجا نیز از حسابش برداشت شده است.

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان افزود: مالک مصالح فروشی مورد بازجویی قرار گرفت که در تحقیقات پلیسی اظهارکرد، زمانی که شاکی برای خرید مصالح ساختمانی به مغازه‌ام مراجعه کرد کارت عابر بانکش را جا گذاشت و چون رمز کارت عابر بانک وی را به‌خاطر داشتم با خروج او از مغازه مبلغ 19 میلیون ریال برداشت کردم.

با اعتراف صریح متهم پرونده به دادسرا ارسال که متهم در تحقیقات قضایی رضایت شاکی را جلب و به دستور قضایی آزاد شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در خرید‌های روزانه حتماً خودشان از کارتخوان استفاده کرده و کارت و رمز آن را در اختیار فروشنده قرار ندهند تا از فراموش کردن یا برنگرداندن کارت عابر بانک در امان باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد