جشنواره‌های‌ مربوط به شهدا وسیله‌ای برای تکریم مکتب و مسلک آن‌ها هستند


جشنواره‌های‌ مربوط به شهدا وسیله‌ای برای تکریم مکتب و مسلک آن‌ها هستند

حجت‌الاسلام‌ قمی گفت: همه گروه‌های سرود و همه خادمین در همه این جشنواره‌ها وسیله‌ای برای تکریم مکتب، مرام و مسلک شهدا هستند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،حجت‌الاسلام «محمد قمی»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اختتامیه جشنواره رفیق خوشبخت ما ضمن تشکر و قدردانی از عوامل و افراد شرکت‌کننده در این جشنواره اظهار کرد: خداوند متعال رسالت تبلیغ دین را به عهده خانواده اولیا الهی گذاشت و مثال آن پیامبر مکرم اسلام است که خانواده و اهل‌بیت ایشان موظف به ترویج معارف الهی و اقامه حق بودند.

وی در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی هم اگر توفیقی داشته باشد به خانواده‌های شهدا و در مسیر تبلیغ مکتب شهدا ازجمله مکتب حاج قاسم سلیمانی؛ یاری خواهد رساند.

حجت‌الاسلام قمی‌ خاطرنشان کرد: همه گروه‌های سرود و همه خادمین در همه این جشنواره‌ها وسیله‌ای برای تکریم مکتب، مرام و مسلک شهداهستند.

در ادامه حجت‌الاسلام «سهرابی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن خیر‌مقدم و تشکر از عوامل جشنواره بیان کرد: امیدواریم اقدامی که برای حاج قاسم سلیمانی انجام شد شروعی باشد برای اینکه بتوانیم خدمتی بیش‌ازپیش به مسئله سرود داشته باشیم.

وی ادامه داد: میدانید که سرود خصوصاً در اوایل انقلاب اسلامی و‌ در دوران دفاع مقدس رسانه‌ای قوی به شمار رفته و بسیار تأثیرگذار بود و مدتی است که این رسانه ضعیف شده است.


وی ادامه داد: گروه‌های سرود می‌توانند با گرایش با سمت موضوعات عام و پخش سرودهایی با این موضوعات تأثیرگذار باشند.

حجت‌الاسلام سهرابی در ادامه تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا موضوعات سرود را در زمان حال به سمت موضوعات امروزی سوق دهیم و در این صورت می‌توانیم برای سرود در تهران بازار اقتصادی را نیز تدارک ببینیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:امروز شبکه سرود انقلاب اسلامی با کمک سازمان تبلیغات اسلامی در حال شکل‌گیری است تا بتوانیم گروه‌های سرود انقلابی را به یکدیگر وصل کرده و با این شبکه‌سازی به تقویت جریان سرود انقلابی و آموزش این گروه‌ها کمک کنیم و این گروه ا می‌توانند با راه‌اندازی یک واحد صنفی برای خود به پیشرفت خود کمک کرده و زمینه همکاری خود با سازمان‌ها را فراهم کنند.

در ادامه این مراسم برخی از گروه‌های سرود به اجرا پرداخته و هم‌چنین از برگزیدگان جشنواره رفیق خوشبخت ما تقدیر شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !