القای ناکارآمدی دولت موجب بی اعتمادی و خدشه به جایگاه نظام می شود


القای ناکارآمدی دولت موجب بی اعتمادی و خدشه به جایگاه نظام می شود

امیری گفت: القای ناکارآمدی دولت در گفتار و عمل موجب بی اعتمادی و خدشه به جایگاه نظام می شود در حالیکه ما در تحریم و محدودیت های بین المللی، موفق به مهار قابل توجه بیماری کرونا در کشور شده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (جمعه 10 بهمن) در نشست ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان شیراز گفت: رعایت نکات بهداشتی کرونا، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد وحدت و شور و نشاط در جامعه از اهداف ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان شیراز در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: در این ایام برنامه هایی همچون تجلیل از شهدای مدافع سلامت، تجلیل از شهدا به ویژه شهدای شاخص در سطح ملی و شهدای شاخص استان و ... برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ستاد دهه فجر شهرستان شیراز کارناوال های شادی، خودرویی و موتوری و فضاسازی مناسب شهری شادی و امیدبخش ایجاد می کند تا باعث شادی مردم در بحران کرونا شود.

امیری با اشاره به سابقه مبارزاتی طولانی با استبداد و استکبار ستیزی مردم کشور بیان کرد: مردم ما همواره در جشن های انقلاب اسلامی به صورت خود جوش در صحنه بوده اند و جشن های انقلاب و استقلال معجزه قرن است که امسال با شور بیشتری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: القای ناکارآمدی دولت در گفتار و عمل موجب بی اعتمادی و خدشه به جایگاه نظام می شود و ما در سخت ترین شرایط تحریم و محدودیت های بین المللی، موفق به مهار قابل توجه بیماری کرونا در کشور به همت کادر ارزشمند بهداشت و درمان، مردم و اصناف شیراز شده ایم که موفقیت چشمگیری است.

فرماندار شیراز افزود: علیرغم تمامی این دشواری ها، دولت در حوزه های ارائه تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده از کرونا، همچنین گازرسانی، دستاوردهای علمی، تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کشاورزی، بهسازی روستاها، توسعه خدمات فناوری های ارتباطات، توسعه خدمات زیربنایی نظیر راه ها و ... اقدامات موثری به انجام رسانده است.

وی اضافه کرد: عملکرد آموزش و پرورش در بحران کرونا با ایجاد سامانه «شاد» قابل توجه و رضایت بخش بوده است و در نظر داریم تا دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) را با برنامه های مناسبی در شهرستان شیراز همراه کنیم.

امیری تصریح کرد: امیدواریم تمامی دستگاه های شهرستان برای برگزاری این برنامه ها تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد ایجاد شور و نشاط در جامعه باشیم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403