اجرای طرح توزیع گوشت قربانی در سالروز وفات ام البنین (س)


اجرای طرح توزیع گوشت قربانی در سالروز وفات ام البنین (س)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در قالب طرح توزیع گوشت قربانی، یک راس گاو نذری ذبح شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در قالب طرح توزیع گوشت قربانی، یک راس گاو نذری ذبح شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا گوشت های قربانی در بسته های یک کیلویی بسته بندی شده و درب منزل ۷۰ نفر از خانوارهای نیازمند ساکن یکی از روستاهای محروم رودبار جنوب تحویل شد.



وی بیان کرد: از آنجایی که با توجه به شرایط کرونایی امکان برپایی مجلس عزاداری برای این بانوی بزرگوار نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم هزینه مراسم عزاداری را صرف تهیه گوشت برای نیازمندان کنیم.



حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: طرح توزیع گوشت قربانی با تاسی از سیره حضرت علی (ع ) و بانو ام البنین (س) در دستگیری از فقرا و مستمندان اجرا شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: حضرت ام البنین (س) اسوه ایثار و استقامت است و مادران این سرزمین می توانند با تاسی از سیره این بانوی بزرگوار فرزندانی در تراز اسلام و انقلاب تربیت کنند.



وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم همواره یاد و خاطره حضرت ام البنین (س) و دیگر بانوان نمونه و برجسته تاریخ اسلام را زنده نگه داریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در