کارلوس ساینز از برنامه های بلند پروازانه خود با فراری می گوید


فرمول یک ایران – فراری در اوایل فصل گذشته اعلام کرد که کارلوس ساینز در سال 2021 جایگزین سباستین فتل خواهد شد. فراری یک تیم افسانه ایست و مانند همه رانندگان، کارلوس ساینز نیز فقط با یک هدف با اسب رقصان مارانلو وارد میدان مسابقات می شود. ساینز که در تست هفته گذشته فراری نیز حضور داشت، اذعان کرد: از همان روز اول که مسابقه دادن را شروع کردم، دو هدف...

فرمول یک ایران – فراری در اوایل فصل گذشته اعلام کرد که کارلوس ساینز در سال 2021 جایگزین سباستین فتل خواهد شد. فراری یک تیم افسانه ایست و مانند همه رانندگان، کارلوس ساینز نیز فقط با یک هدف با اسب رقصان مارانلو وارد میدان مسابقات می شود.

ساینز که در تست هفته گذشته فراری نیز حضور داشت، اذعان کرد:

از همان روز اول که مسابقه دادن را شروع کردم، دو هدف در ذهنم بود: تبدیل شدن به یک راننده فرمول یک و کسب عنوان قهرمانی جهان. بعد از رسیدن به هدف اول، تمام تمرکز و تلاش من اکنون رسیدن به هدف دوم است.

ساینز جایگاه فراری در فرمول یک را تغییر می دهد:

من می خواهم به ساخت یک تیم برنده کمک کنم، اسکودریا را به رده ای که متعلق به آن است، برگردانم و عنوان قهرمانی جهان را بدست آورم.

هر تیم در برهه ای از زمان، لحظات سختی را پشت سر می گذارد و اینجاست که توانایی بازگشت به رقابت ها سنجیده می شود. فراری موفق ترین تیم در طول تاریخ این ورزش است و دلیلی برای آن وجود دارد. من مطمئن هستم که این تیم در برهه ای دوباره برنده خواهد شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ