نشست های مجازی انقلاب شناسی برگزار می‌شود 


نشست های مجازی انقلاب شناسی برگزار می‌شود 

سهیلا بهادری گفت: یکی از برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر برگزاری نشست های مجازی انقلاب شناسی به منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام است.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر برگزاری نشست های مجازی انقلاب به منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام است.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: همچنین برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با شخصیت و سبک زندگی حضرت زهرا (س)، کتاب زندگی نامه آن حضرت در اختیار آنها قرار داده شده که پس از مطالعه می بایست به پرسش های انتهای کتاب پاسخ داده و از طریق مجازی برای ما ارسال کنند.



وی بیان کرد: از آنجایی که امسال ایام الله دهه فجر با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) متقارن شده است بنابراین فضای مسجد و محله متناسب با فجر فاطمی آذین بندی شده و در همین راستا جشن برگزار می شود.



بهادری ادامه داد: این جشن با توجه به شرایط کرونایی، با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ابراز کرد: همچنین قصد داریم در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی و رواق همدلی، به ۳۰ نفر از دختران یتیم و بی سرپرست هم نام با حضرت زهرا (س) چادر مشکی اهدا کنیم.



وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در دستگیری از مستمندان، به کودکان یتیم و بی سرپرست کفش اهدا می شود.



بهادری اظهار کرد: طرح اطعام فاطمی یکی دیگر از برنامه های ویژه فجر فاطمی است و به همین منظور قرار است غذای نذری پخت کرده و سپس به کمک بچه های مسجدی کانون درب منازل نیازمندان تحویل دهیم.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون، پخت آش نذری است که در بین اهالی روستا توزیع می شود.


وی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر و نیز ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه گام برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...