ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمیه بیاض افتتاح می شود/ مدرسه ای که با مشارکت مردم و خیرین ساخته شد


ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمیه بیاض افتتاح می شود/ مدرسه ای که با مشارکت مردم و خیرین ساخته شد

مؤسس ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه بیاض از افتتاح این مدرسه علمیه همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام «محمد احمدی» با اشاره به اتمام ساختمان ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه بیاض کرمان، اظهار داشت: مدرسه علمیه فاطمیه فعالیت تحصیلی خود را از سال 1382 آغاز کرده است ولی با توجه به قدیمی بودن محل فعالیت مدرسه نیاز به ایجاد ساختمان جدیدی بود که با پیگیری های صورت گرفته ساخت ساختمان جدید در سال 1396 کلید خورد.

وی افزود: امسال همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، ساختمان جدید این مدرسه علمیه بعد از حدود 3 سال تلاش و کمک مردم و خیرین افتتاح خواهد شد.

مؤسس ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه بیاض با بیان این که این مدرسه در 3 طبقه با زیربنای 1000 متری و در زمینی به متراژ 300 متر احداث شده است، ادامه داد: فضای محوطه این مدرسه نیز با برخی ساختمان های مجاور حدود 700 متر است.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان جدید توسط هیئت امنا و با حمایت مردم، خیرین و همین طور حمایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ساخته شده که حمایت مردم و خیرین بسیار پررنگ بوده است.

حجت الاسلام احمدی گفت: ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه بیاض کرمان دارای 4 اتاق اداری، 5 کلاس آموزشی، نمازخانه، سالن اجتماعات، کتابخانه، آبدارخانه، اتاق انفورماتیک، بانک اطلاعات و مهدکودک با 3 اتاق مستقل است.

وی با اشاره به این که ایجاد منابع پایدار برای مدرسه علمیه فاطمیه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در این راستا به دنبال احیای برخی زمین های کشاوزی هستیم تا عواید آن صرف هزینه های جاری مدرسه شود.

مؤسس ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه بیاض کرمان بیان داشت: رایزنی هایی را نیز انجام داده ایم که در صورت تأمین اعتبار، بتوانیم فضایی را برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی در مدرسه ایجاد کنیم که منبع پایداری خوب و بی حاشیه است و با توجه به آب و هوای استان کرمان می تواند منبع درآمد خوبی برای مدرسه باشد.

گفتنی است، مدرسه علمیه خواهران فاطمیه در خیابان شهید رحیمی دهستان بیاض شهر انار استان کرمان واقع شده است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا