مجمع خیرین امنیت ساز کردستان تشکیل شد


مجمع خیرین امنیت ساز کردستان تشکیل شد

سنندج - ایرنا - مجمع خیران امینت ساز کردستان با هدف تجمیع توان مردم نیک اندیش استان در راستای توسعه و ارتقای امنیت جامعه تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز یکشنبه در نخستین جلسه این مجمع با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت اظهار داشت : امنیت بستر رشد و پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی بوده که متولی ایجاد امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نیروی انتظامی است.

محمدابراهیم زارعی با بیان اینکه امنیت یک محصول جمعی بوده و همه سازمان‌ها و نهادها در تولید آن نقش دارند افزود: حضور موثر و هدفمند نیروی انتظامی در جامعه امنیت آفرین است .

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه حضورموثر و آگاهانه مردم در کنار پلیس ، توسعه امنیت اجتماعی را به همراه دارد اظهار داشت: شکل گیری تمام فعالیت‌ها و اقدامات اجتماعی و اقتصادی در گرو وجود امنیت است و امنیت، موجب پویایی و نشاط اجتماعی می‌شود.

سرهنگ رسول برزویی با اشاره به لزوم همکاری مردم با پلیس در برقراری امنیت، یادآور شد: در سایه امنیت و آرامش است که چرخ اقتصادی می‌چرخد و اجتماعی امن و آرام را به ارمغان می‌آورد.

مجمع خیرین امنیت ساز کردستان تشکیل شد

وی افزود: پلیس به دنبال برقراری ارتباط هدفمند و سازنده با مردم است و با برقراری ارتباط صحیح و هدفمند میان پلیس و مردم، سطح مشارکت‌های مردمی در تولید امنیت نیز ارتقاء یافته و به دنبال آن نیز اعتماد عمومی نسبت به پلیس افزایش خواهد یافت.

برزویی گفت: امنیت بستر و لازمه هر فعالیت در جامعه بوده و تعامل و همکاری خیرین امنیت ساز با حافظان نظم و امنیت در برقراری و استمرار امنیت و آرامش در جامعه تاثیر گذار است.

وی افزود: خیرین امنیت ساز با حمایت های معنوی و مالی خود بستر ایجاد امنیت را فراهم و همچنین امکان بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی را که تهدیدی جدی برای سلامت و نشاط جامعه است، کاهش خواهند داد.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان هدف از تعامل پلیس با خیرین امنیت ساز را ایجاد روش یکنواخت و رفع ابهام در مساعدت‌های مردم و نیروی انتظامی و ساماندهی جذب و مشارکت های مردمی در تامین امنیت اعلام کرد و گفت : توسعه و ارتقاء ماموریت های نیروی انتظامی و رفع بخشی از نیازمندی های سخت فزاری و نرم افزاری ماموریت های ناجا از دیگر اهداف تعاملات پلیس با خیرین امنیت ساز می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر