ملوفیلم، پخش آنلاین رایگان با ویژگی‌های کلیدی


استارتاپ ملوفیلم، در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین وبسایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال.
این روزها بازار داغ پخش آنلاین‌ها به اوج خود رسیده است و هر روزه شاهد پدیدار شدن رسانه‌های جدیدی در این زمینه هستیم.
سرمایه گذاری‌های کلانی که روی این رسانه‌ها و استارتاپ‌ها می‌شود به نوبه‌ی خود مبلغ جالب توجهی است. اما آیا تمامی این استارتاپ‌ها می‌توانند به موفقیت رهبران بازار یعنی فیلیمو و نماوا برسند؟ در ادامه قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم؛ به همین منظور سومین پخش آنلاین فیلم و سریال که در نتایج گوگل بعد از فیلیمو و نماوا قرار دارد را انتخاب و مورد ارزیابی قرار دادیم.
ملوفیلم، پخش آنلاین رایگان با ویژگی‌های کلیدی
اگر همین الان در موتور جستُ جوی گوگل عبارت [ تماشای آنلاین فیلم و سریال ] را وارد نمایید، لیستی از برترین وبسایت‌های این حوزه را مشاهده می‌کنید. گزینه‌ی اول رسانه‌ی نام آشنای فیلیمو است که به نوعی می‌توان گفت رهبر اصلی این بازی است. پس از آن وبسایت نماوا را مشاهده می‌کنیم که در کنار فیلیمو به تاختُ تاز خود ادامه می‌دهد.
اما در جایگاه سوم نتایج گوگل، وبسایت ملوفیلم به چشم می‌خورد. نامی که کمتر آن را شنیده‌ایم اما قابلیت‌های جالب و کاربردی دارد.
ویژگی‌های جالب توجه و رقابتی ملوفیلم نکته‌ای بود که توجه ما را به خود جلب کرد.
در نخستین لحظات بررسی ملوفیلم، ما به قابلیت جالبی برخوردیم که در این روزها به نوعی جدید محسوب می‌شود. پخش آنلاین و رایگان تمامی فیلم و سریال‌های موجود در وبسایت. طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته به طور پیوسته شاهد تغییر نرخ اشتراک‌های ماهانه‌ی وبسایت‌های پخش آنلاین بوده‌ایم؛ که این شاید از نظر کاربران قابل قبول نباشد و با عدم نارضایتی آن‌ها مواجه شده باشد.
اما در عین ناباوری می‌بینیم که ملوفیلم تمام محتوای خود را برای عموم به صورت رایگان در دسترس قرار داده. شاید بتوان گفت بزرگترین مزیت رقابتی این وبسایت با سایر رقبای خود همین باشد. مطمئنا قابلیت رایگان بودن، در مقایسه با اشتراک‌های ماهانه 30 هزار تومانی می‌تواند یک وجه تمایز پررنگ به حساب بیاید.
اما سفر ما در همین قسمت خاتمه نیافت. با بررسی دسته‌بندی‌های دیگر ملوفیلم، به بخش پیشنهاد تماشا رسیدیم. بخشی که جذابیت این وبسایت پخش آنلاین را برای ما 2 چندان کرد.
مطمئنا می‌توان گفت پس از کار در معدن، سخت‌ترین کار دنیا پیدا کردن فیلم و سریال خوب برای تماشا است. گزینه‌های بسیار زیادی در ژانرهای مختلف وجود دارد که حقیقتا انتخاب را برای ما سخت می‌کند.
ممکن است دقایق زیادی به تماشای فیلم و سریالی بنشینید و نهایتا به این نتیجه برسید که ای کاش هیچوقت این فیلم را ندیده بودم. دسته بندی [ پیشنهاد تماشا ] در ملوفیلم به خوبی توانسته این مشکل را برای علاقه مندان به سینما حل و فصل نماید.
در این دسته بندی، لیست‌هایی از بهترین فیلم‌های خارجی، بهترین سریال‌های خارجی، بهترین سریال‌های کره‌ای و ... وجود دارد که با وارد شدن به هرکدام از آن‌ها گزینه‌هایی با بالاترین کیفیت ممکن را مشاهده می‌کنید. انتخاب گزینه‌های مناسب و تماما با کیفیت نشان می‌دهد که ملوفیلم به خوبی توانسته نیازهای کاربران خود را شناسایی کند و در ارائه راه حل برای این نیازها عملکرد خوبی داشته باشد.
ملوفیلم، پخش آنلاین رایگان با ویژگی‌های کلیدی
این ویژگی‌ها نهایتا ما را بیش از پیش به این استارتاپ علاقه مند ساخت و ما تصمیم گرفتیم گفت و گوی کوتاهای با سازندگان آن داشته باشیم. غافلگیری اصلی ما زمانی اتفاق اُفتاد که توانستیم با گردانندگان ملوفیلم ارتباط برقرار کنیم.
در عین ناباوری چند جوان 23-24 ساله گردانندگان این وبسایت بودند. این در حالی است که ما می‌بینیم شتاب دهنده‌های بزرگ، و گاها سرمایه گذاران خطرپذیر با کولِ باری از تجربه وارد این عرصه‌ی رقابت می‌شوند و سرمایه‌های کلانی را به این بازار تزریق می‌کنند و نهایتا پروژه‌های آن‌ها با موفقیت همراه نمی‌شود.
پس از گفت و گوی کوتاهی که با این عزیزان داشتیم، به نکته‌ی ارزشمندی دست پیدا کردیم؛ این که کارآفرینی در کشور به سنین پایین رسیده و در سنین کم می‌بینیم افرادی با اراده‌های سخت، و جاه طلبی‌هایی بزرگ قصد متحول کردن فضای کسب و کار را دارند.
گفت و گوی ما با گردانندگان ملوفیلم به خوبی نشان می‌دهد که در سال‌های آینده، بخش خصوصی کشور رهبرانی جوان و کارآمد را در خود پدیدار می‌کند. و این شاید بهترین تصویر از آینده کشورمان باشد.
ملوفیلم، پخش آنلاین رایگان با ویژگی‌های کلیدی
در کلام پایانی قصد دارم آرزوی موفقیت برای این عزیزان داشته باشم؛ و امیدوارم که به زودی خبرهای بزرگی از این رهبران جوان به گوشمان برسد.
چنانچه قصد بازدید و استفاده از رسانه‌ی ملوفیلم را دارید می‌توانید از طریق لینک زیر وارد این رسانه شوید و از محتوای رایگان آن‌ها استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه