آخرین اخبار از ثبت‌نام‌ در آزمون سراسری قرآن وزارت ارشاد/ اصفهان با بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان


آخرین اخبار از ثبت‌نام‌ در آزمون سراسری قرآن وزارت ارشاد/ اصفهان با بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان

طبق اعلام دبیرخانه نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت،اصفهان با بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان درمیان استان ها ومکتب‌القرآن الکریم قم، مهد قرآن حضرت جواد‌الائمه(ع) یزد، دارالقرآن الکریم اصفهان بیشترین آمار ثبت نامی در میان موسسات به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ثبت نام برای حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز دهم دی‌ماه آغاز شده و تا 15 بهمن ماه ادامه دارد. بنابراین گزارش تا ظهر هشتم بهمین ماه 83418 نفر از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام به آدرس quranedu.ir تمایل خود برای حضور در آزمون نوزدهم اعلام کرده‌اند.

بنابر اعلام دبیرخانه آزمون آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مکتب‌القرآن الکریم استان قم با ثبت‌نام هزار و ۸۸۸ نفر، مهد قرآن حضرت جواد‌الائمه(ع) یزد با ثبت‌نام هزار و ۴۴۶ نفر، دارالقرآن الکریم اصفهان با ثبت‌نام هزار و ۴۲۲ نفر، مؤسسه عاشقان اباصالح المهدی(عج) قم با ثبت‌نام هزار و ۱۵۳ نفر و تدبر در قرآن و سیره مشهد با ثبت‌نام هزار و ۱۲۳ نفر به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم بالاترین ثبت‌نامی را بین مؤسسات کل کشور دارا هستند.

آخرین اخبار از ثبت‌نام‌ در آزمون سراسری قرآن وزارت ارشاد/ اصفهان با بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان

آمار ثبت‌نامی مؤسسات شرکت‌کننده در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن تاکنون

وضعیت مؤسسات ثبت‌نام‌کننده در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن در هر استان تاکنون

بیشترین متقاضی ثبت‌نام در این آزمون از استان اصفهان با ثبت‌نام ۱۰ هزار و ۹۲۸ نفر، خراسان رضوی با ثبت‌نام ۸ هزار و ۵۲۴ نفر، قم با ثبت‌نام ۷ هزار و ۹۸۰ نفر، فارس با ثبت‌نام شش هزار و ۱۱۱ و تهران نیز با ثبت‌نام پنج هزار و ۷۵۲ نفر بودند و کمترین ثبت‌نام‌کنندگان از منطقه آزاد قشم با هشت نفر ثبت‌نامی، منطقه آزاد اروند با ۸۳ ثبت‌نامی و کردستان با ۵۶۵ ثبت‌نامی هستند.

آمار ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن تاکنون

نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت امسال در 14 رشته و با توجه به شرایط کرونایی کشور به صورت مجازی در آزمون قرآن و عترت طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ اسفند برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ مقرر شده یک آزمون آزمایشی برای تمام داوطلبان برگزار شود تا توان زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری آزمون از قبیل قدرت سِرور و پاسخگویی به درخواست‌های داوطلبان، فراخوانی سؤالات، محاسبه نمره آزمون و غیره بررسی شود . همچنین لازم به توضیح است در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حداقل به دو هزار و ۵۰۰ شرکت کننده جایزه اهدا خواهد شد و به حافظان کل قرآن چنانچه صد امتیاز آزمون شفاهی را کسب کنند مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد و کسانی که ۹۵ امتیاز کسب کنند، بدون قرعه کشی مبلغ ۳۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»