افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 19 طرح صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی


افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 19 طرح صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: 19 پروژه در حوزه‌های صنعت و معدن با سرمایه‌گذاری بالغ بر دو هزار و 625 میلیارد و 469 میلیون ریال در استان همزمان با دهه فجر امسال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

عباس جرجانی، امروز یکشنبه ۱۲ بهمن به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۰۲ نفر و پیش بینی اشتغال برای ۱۵۴ نفر به صورت مستقیم از جمله برکات افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های صنعتی و معدنی در ایام الله دهه فجر امسال خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از این تعداد پروژه، ۱۵ طرح در شهرستان‌های طبس، قائنات، نهبندان، سرایان، سربیشه و خوسف قابل افتتاح و بهره برداری است که به دنبال آن برای ۲۰۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین عملیات احرایی چهار پروژه صنعتی و معدنی دیگر با پیش بینی اشتغال ۱۵۴ نفر در شهرستان سربیشه نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تولید منیزیت کلسینه شده، تولید پودر بنتونیت، منیزیت دانه بندی شده، ورق چوبی با روکش ملامینه، قطعات بتنی و همچنین بهره برداری از معادن زغالسنگ، مس و سنگ لاشه از پروژه‌های شاخص حوزه صنعت، معدن و تجارت در دهه فجر امسال است.پ

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه