استاندار اصفهان: همبستگی و همدلی لازمه توسعه کشور است


استاندار اصفهان: همبستگی و همدلی لازمه توسعه کشور است

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: نباید اجازه دهیم رسانه‌های بیگانه القائات پوچ را در ذهن مردم حک کنند و در شرایط کنونی همبستگی و همدلی لازمه توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه هنر آیین شهرستان خور و بیابانک افزود: نباید از القائات دشمنان بی اطلاع و نسبت به دستاوردهای انقلاب بی توجه باشیم چرا که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی آزادی بود.

وی اظهارداشت: در زمان حاضر ایران آزادترین کشور دنیاست و خرسندیم که نیت پاک، درست و اصیل حضرت امام(ره) امروز در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را شاهد و ناظر هستیم.

وی با بیان اینکه آنچه باعث می‌شود عزت، اقتدار و ایمان حفظ شود وحدت کلمه است، افزود: آنچه عزت و اقتدار ملت را تضمین می‌کند وحدت کلمه و البته شناخت از جایگاه است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز ایران در ابعاد مختلف توسعه راه خود را پیش گرفته است بر ضرورت همبستگی و همدلی بیش از پیش ملت و مسوولان در شرایط کنونی تاکید کرد.

رضایی اظهار داشت: کاروان علم به سرعت در حال حرکت است و ایران امروز از این کاروان عقب نیست، یکی از بهترین اقداماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه و همگام با دنیا انجام می‌دهد ساخت واکسن کروناست.

رضایی افزود: نباید مشکلات و مسائل مقطعی ما را غافل از دستاوردهای خوب و بی نظیر در دنیا بکند.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر و احصای دستاوردهاست، اضافه کرد: یکی از روش‌های شناخت روش قیاس است بنابراین اگر بخواهیم امروز را با دیروز و انقلاب و دستاوردهای آن را با آنچه قبل از پیروزی بود بشناسیم یکی از راه‌ها قیاس است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: معتقدم مشکلات و مسائل معیشتی روزمره مردم وجود دارد اما آنچه این معضلات را برای مردم پیش آورده ناشی از تحریم‌ها، جنگ اقتصادی و اکنون شیوع کروناست.

وی اظهار کرد: دانش آموزان باید بدانند تنها یک نظام الهی در کره زمین شکل گرفته که آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی هیچ کشوری در کل دنیا مستقل‌تر از نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

رضایی گفت: در بخشهای مختلف از جمله علمی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی دنیا یک صهیونیست نفوذ دارد یقین روی کار آمدن شخص نامطلوبی مانند دونالد ترامپ و یا جو بایدن و هر رئیس جمهور دیگری با پشتیبانی و لابی صهیونیست‌ها بوده است.

تاسیس مدارس از برکات جمهوری اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این آیین با اشاره به اینکه تاسیس مدارس و واحدهای آموزشی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: طی ۲ سال اخیر هر هفته تعدادی کلنگ زنی برای تاسیس واحدهای آموزشی رخ داده است.

محمد اعتدادی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب دانش آموزان در المپیادهای مختلف جهانی شرکت نمی‌کردند اما اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسب رتبه‌های جهانی دانش آموزان در المپیادهای مختلف را شاهد هستیم به گونه‌ای که بیش از ۴۰۰ دانش آموز رتبه جهانی کسب کردند.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین نواخته شدن زنگ انقلاب روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان و با سراسر کشور در مناطق مختلف این استان در شهرستان خور و بیابانک برگزار ‌شد.
عباس میرزایی نیا افزود: زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به میهن اسلامی در ساعت ۹:۳۳ دقیقه توسط دکتر رضایی استاندار اصفهان نواخته شد.
وی ادامه داد: این آیین با حضور نماینده مردم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی و تعداد محدودی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان برگزار شد.

وی یادآور شد: استاندار اصفهان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سفره یکروزه به شهرستان خور و بیابانک در جلسه توسعه این شهرستان شرکت می کنند

استاندار قبل از نواختن زنگ انقلاب با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

میرزایی نیا دیدار با خانواده شهدا و دیدار مردمی و شرکت در جلسات اقتصادی و شورای اداری از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار در شهرستان خور و بیابانگ اعلام کرد.

مشاور استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری ستاد توسعه شهرستان خور و بیابانک از برگزاری پنج کارگروه صنعت، معدن و تجارت، گردشگری، کشاورزی و عمران وزیر ساخت و سلامت با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در این شهرستان خبر داد.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت و ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

در دهه مبارک فجر امسال استان اصفهان ۲ هزار و ۵۴۶ پروژه با صرف چهار هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا، حدود هشت درصد این اعتبارات ملی و ۱۰ درصد استانی و ملی- استانی، ۲۹ درصد از محل بخش خصوصی و ۵۰ درصد از شهرداری و تعاونی و منابع داخلی دستگاه‌ها و پروژه‌های خیرساز و راهداری نیز حدود سه درصد است.

مجموع پروژه‌های عمرانی دهه فجر در مقیاس ملی ۲۲۱ پروژه استانی، تملک دارایی ۱۶۷ پروژه، بخش خصوصی ۳۸۷ پروژه، شهرداری هزار و ۵۹۹ پروژه و دهیاری ۱۷۲ پروژه افتتاح می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق