بعد از جام جهانی 2016، فوتسال ایران وارد فاز جدیدی شد/ تیم ملی اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده است


بعد از جام جهانی 2016، فوتسال ایران وارد فاز جدیدی شد/ تیم ملی اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده است

حسین شمس گفت: بعد از مسابقات جام جهانی 2016، فوتسال ایران وارد فاز جدیدی شد؛ به طوری که تمام کشور‌های دنیا نگاه دیگری به ایران دارند.

بعد از جام جهانی 2016، فوتسال ایران وارد فاز جدیدی شد/ تیم ملی اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده است

حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو کمیته فنی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد فوتسال ایران در ۵ سال اخیر و به خصوص بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اظهار کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا تیم قدرتمند برزیل را که قهرمان ۵ دوره جام جهانی بود، شکست دهد و به مقام سوم که مقام بسیار ارزشمندی بود دست پیدا کرد. بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶، فوتسال ایران وارد فاز جدیدی شد؛ به طوری که تمام کشور‌های دنیا توجه دیگری به فوتسال ایران داشته اند و به چشم تیم سوم جهان به ما نگاه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

اظهارات قابل تأمل سرمربی تیم ملی فوتسال درباره کرونا

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: جالب است که در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ هر ۲ تیم برزیل و اسپانیا که از تیم‌های بزرگ دنیا به حساب می‌آیند؛ در آن بازی‌ها حذف شدند و تیم‌های آرژانتین، روسیه و ایران توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم جام جهانی را کسب کنند.

شمس ادامه داد: ملی پوشان فوتسال کشورمان بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶، در چند تورنمنت مختلف شرکت کردند و توانستند در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کنند که این مسئله نشان می‌دهد فوتسال ایران در ۵ سال اخیر، اعتماد به نفس کامل را پیدا کرده است. به هر حال امیدوار هستم بعد از اعتماد به نفس خوبی که در تیم ملی کشورمان به وجود آمده است؛ در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی هم بتوانیم با آمادگی بالایی به مصاف رقبای خود برویم و بتوانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی