آمریکا و رژیم صهیونیستی توان رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد


آمریکا و رژیم صهیونیستی توان رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد

استاندار گلستان گفت: امروز هیچ کشوری حتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، توان رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

هادی حق‌شناس امروز در مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی امام (ره) به میهن که در فرودگاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل جان‌فشانی ملت بزرگ ایران است. ما باید قدردان خانواده‌ شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت، خریدنی نیست، گفت: امنیت اصلی‌ترین نیاز هر کشور است و اگر آن کشور امنیت نداشته باشد، درگیر مسائل فراوانی خواهد شد.

استاندار گلستان بیان کرد: انقلاب اسلامی فرصت بی‌نظیری برای نقش‌آفرینی منابع انسانی جوان کشور بوده و این دستاورد کمی نیست.

حق شناس در ادامه تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۵۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود که بخش عمده آن پروژه های افتتاحی است.

وی خاطرنشان کرد: زهکشی خوبی در گلستان افتتاح‌شده و اتفاق بزرگی بوده که از سال ۹۲ تاکنون، ۷۸ هزار هکتار زهکشی اراضی استان انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است، گفت: انقلاب اسلامی با حمایت مردم از حضرت امام خمینی (ره) در برابر طاغوت به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی بیان کرد: یکی دیگر از دلایل موفقیت‌ انقلاب اسلامی، تبعیت از رهبری است. در زمان جنگ هشت‌ساله، به خاطر تبعیت از ولی‌فقیه، انقلاب اسلامی حفظ شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)