دهه‌فجر فرصتی برای تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی است


دهه‌فجر فرصتی برای تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های انقلاب است و هر ساله باید با این فرصت بتوانیم علت استمرار انقلاب را بشناسیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور روز یکشنبه در دیدار مسوولان با امام جمعه به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: تداوم راه و مکتب امام حسین(ع)، حمایت و پشتوانه مردمی و ایستادگی در مقابل رژیم ظلم و پیروی از ولایت عامل موفقیت و استواری نظام است.

وی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان حاکمیت در اختیار ملت مسلمان ایران و به عنوان یک مکتب اثرگذار در دنیا است از این رو وظیفه سنگینی برای حفظ این عظمت بر دوش داریم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی است که خود را ارزیابی کنیم که در این برهه از زمان تکلیف ما چه است و در چه برهه ای از تاریخ انقلاب هستیم از این رو وظیفه ما از گذشته سنگین تر است زیرا که انقلاب به ثمر نشسته و نه تنها برای کشور ما بلکه برای دنیا هم قابل لمس هست و ما باید حافظ این ثمر باشیم.

فرزادی پور افزود: امروزه مشکلاتی اگر در معیشت مردم است، ضعف نظام و انقلاب نیست بلکه اشکال در عملکرد دولت است که مردم انتظار دارند اصلاح شود.

وی اضافه کرد: باید پاسخگوی مطالبه های مردم باشیم و رمز موفقیت ما این است که رضایت مردم در صحنه انقلاب را حفظ کنیم و در عمل نشان دهیم و از برکات انقلاب اسلامی حراست نماییم و ادامه دهنده راه شهدا و قدردان خون ریخته آنان برای انقلاب باشیم.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ما مسوولان باید به صورت شبانه روزی دغدغه خدمت به مردم را داشته باشیم و با حضور جدی در صحنه، آبرومندانه از خون شهدا پاسداری کنیم و این تنها با تلاش و خدمت محقق می شود.

فرزادی پور ادامه داد: وحدت و همدلی و انسجام عامل استمرار و استواری انقلاب اسلامی است از این رو باید تلاش کنیم با وحدت، راه دشمن‌ را ببندیم و نگذاریم بین انقلاب، نظام و مردم فاصله بیفتد.

امام جمعه سرپل ذهاب هم گفت: از همان ابتدای انقلاب، جنگ افروزی و دشمنی دشمنان شروع شد و شهدا جان خود را در راه تثبیت انقلاب گذاشتند و دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، با بیان اینکه این پایبندی مردم به آرمان های انقلاب است که رژیم ستمشاهی را ساقط کرد، اضافه کرد: مهم ترین ابزار مردم آرمان های انقلاب است، اگر ملتی از آرمان های انقلاب فاصله بگیرد رو به نابودی می رود.

وی تصریح کرد: این انقلاب با ریختن خون پاک شهدا و پیروی از ولایت و انقلاب پیچ خم های زیادی پشت سرگذاشته است که وصل به انقلاب امام زمان(عج) خواهد شد.

فاطمی نسب گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی پایبندی مردم و مسوولان به آرمان های انقلاب و گوش به فرمان بودن ولایت فقیه است و همین باعث شد در هشت سال دفاع به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس