نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی ابلاغ عمومی شده و مورد پسند نخبگان جامعه قرار گرفته است


نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی ابلاغ عمومی شده و مورد پسند نخبگان جامعه قرار گرفته است

معاون قوه قضاییه گفت: نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی ابلاغ عمومی شده و مورد پسند نخبگان جامعه قرار گرفته است و یکی از مهم‌ترین رویکرد سند تحول قوه قضاییه رویکرد پیشگیری است.

به گزارش خبرگزاری موج، نشستی به منظور بررسی سند ارتقاء یافته تحول قضایی با حضور محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و صاحبکار خراسانی معاون برنامه‌ریزی راهبردی قوه قضاییه در معاونت اجتماعی قوه قضاییه برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این نشست اظهار کرد: زمانی می‌توان شاهد یک قوه قضاییه جدید، به روز و کارآمد بود که همه با این سند تحول همسو شوند و نسبت به این سند حس مالکیت داشته باشند.

الفت ضمن اعلام همکاری معاونت اجتماعی با معاونت راهبردی به منظور تدوین این سند گفت: با توجه به برنامه‌محور بودن اقدامات این معاونت و همچنین داشتن یک واحد ارزیابی قوی، حاضریم تجربیات خود را در راستای اجرای برنامه‌های سند تحول در اختیار معاونت راهبردی قرار دهیم.

صاحبکار خراسانی، معاون برنامه‌ریزی راهبردی قوه قضاییه در ادامه این نشست با اشاره به اینکه همکاری معاونت راهبردی و معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه برای اجرای این سند بسیار مهم است، گفت: نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی ابلاغ عمومی شده و مورد پسند نخبگان جامعه قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی راهبردی قوه قضاییه، یکی از مهم‌ترین رویکرد سند تحول قوه قضاییه را رویکرد پیشگیری دانست و یادآور شد: معاونت راهبردی به عنوان دبیرخانه ستاد راهبری اجرای این سند تحول فعال است.

وی افزود: همکاری معاونت اجتماعی در تدوین این سند به عنوان مشاور در زمینه رویکرد‌های پیشگیرانه می‌تواند برای معاونت راهبردی و سازمان‌های دیگر موثر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟