مسابقات فوتبال لیگ نونهالان گیلان آغاز شد


مسابقات فوتبال لیگ نونهالان گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - رقابت های فوتبال لیگ برتر نونهالان باشگاه های استان گیلان با برگزاری هفته نخست این بازی ها کار خود راآغاز کرد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر نونهالان گیلان، تیم های پاس گیلان، وحدت ماسال، ایرانمهر رشت، ستارگان تالش، معلم شفت، ملوان نوین بندرانزلی، امیر کلاچای، تکتاز رضوانشهر ، کیان تالش، فراز لاهیجان، پرسپولیس رشت و کشاورز لنگرود حضور دارند.

تیم های فوتبال نونهالان پاس گیلان و وحدت ماسال به میزبانی تیم پاس در هفته اول این مسابقات در رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا هر دو تیم یک امتیاز از این بازی کسب کنند.

در سایر دیدارهای انجام شده از هفته اول این رقابت ها نیز تیم فوتبال نونهالان معلم شفت با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان نوین بندرانزلی به برتری رسید و دیدار تیمهای ایرانمهر رشت و ستارگان تالش نیز با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

همچنین در یکی از پرگل ترین بازی های این هفته، تیم فوتبال نونهالان فراز لاهیجان در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک تیم کیان تالش را مغلوب کرد تا با این پیروزی پرگل در پایان هفته اول در صدر جدول رقابت های لیگ نونهالان گیلان قرار گیرد.

۱۲ تیم در این مسابقات حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند و در نهایت تیم برتر به عنوان نماینده گیلان در مسابقات نونهالان کشور حضور خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403