میرتاج الدینی: مجلس موافق رد کلیات بودجه نیست


نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به هیچ عنوان موافق رد کلیات لایحه بودجه سال آینده کشور نیست.

به گزارش سایت طلا،حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: باید توجه داشت که در صورت رد کلیات بودجه سال آینده کل کشور در مجلس شورای اسلامی و متعاقب آن ارایه بودجه ۳ دوازدهمی از سوی دولت بدون تردید نابسامانی بودجه‌ای در کشور به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به گزارش کمیسیون تلفیق مجلس درباره بودجه سال آینده، اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق بودجه تصمیم بر آن شد که منابع حاصل از آزادسازی حساب ۸ میلیارد دلار، برای جبران افزایش قیمت کالاهای اساسی برای مردم هزینه شود.

میرتاج الدینی ادامه داد: همچنین ۲.۵ میلیارد دلار از این محل که برابر با ۳۲ هزار میلیارد تومان می‌شود برای واردات دارو تخصیص داده شد و مابقی برای پرداخت یارانه نقدی و حمایت معیشتی آحاد مردم در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی در کمیسیون تلفیق برای بودجه سال آینده کشور صورت گرفته است که می توان به تخصیص ۳۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال و یا مساعدت حداکثری برای محرومیت زدایی اشاره کرد.

میرتاج الدینی افزود: بر همین اساس اعتبارات عمرانی هم از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش و در کنار آن میزان اوراق مالی هم برای هزینه‌کرد در طرح های عمرانی از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به ۱۴۸ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

کاهش قیمت دلار و یورو در صرافی ملی/نرخ رسمی ۳۳ ارز کاهش یافت | 19.8 هزار صعود بسیار شدید قیمت سکه و دلار در بازار | 135.5 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 96.8 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 23.0 هزار قیمت امروز طلا، سکه دلار مورخ یازدهم بهمن | 52.0 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!