شادی‌ای که خیلی زود به شوک تبدیل شد (عکس) 


شادی‌ای که خیلی زود به شوک تبدیل شد (عکس) 

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان خیلی زود توانستند دروازه شهرخودرو را باز کنند ولی این دیدار همان پایانی را نداشت که آنها در لحظه شادی دسته جمعی متصورش می کردند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در دیدار برابر شهرخودرو این شاگردان محرم نویدکیا بودند که خیلی زود روی ضربه پنالتی سجاد شهباززاده به گل برتری دست یافتند؛ زدن اولین گل در ورزشگاه خانگی اعتماد به نفسی مثال زدنی برای بازیکنان تیم به همراه داشت و در تصویر نیز این موضوع کاملا قابل تشخیص است.


اما این پایان مسابقه نبود؛ پنالتی ای که امین قاسمی نژاد در دقیقه 28 وارد دروازه پیام نیازمند کرد، بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول علی‌رغم اینکه شاگردان محرم نویدکیا بهتر بازی کردند، با تساوی خاتمه یافت.


در نیمه دوم فشار سپاهان برای زدن گل برتری افزایش داشت ولی همین فشاری که میان بازیکنان برای زدن گل دوم ایجاد شده بود، سبب شد تا آنها توصیه‌های کادر فنی را فراموش کنند و بی محابا به دنبال کسب تمام امتیازات بازی باشند.

شادی‌ای که خیلی زود به شوک تبدیل شد (عکس) 


محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از بازی تاکید داشت که تیم شهرخودرو سرعت بالایی در یک سوم تهاجمی خود دارد و این نکته مهمی بود که بازیکنان سپاهان فراموش کرده بودند؛ پس احمد الجبوری که یکی از بهترین مهاجمان فصل گذشته لیگ برتر و همینطور فصل جاری به شمار می رود و از سرعت بالایی برخوردار است، موفق شد گل دوم تیمش را برخلاف جریان بازی ثبت کند.


در ادامه احساسی شدن بازیکنان سپاهان که این شکست خانگی را باور نداشتند، سبب شد تا با استرس و دستپاچگی بیشتری برای زدن گل تساوی تلاش کنند ولی در سوی دیگر آرامش در تیم شهرخودرو حاکم شده بود و آنها در وقت های اضافی و باز هم روی سرعت احمد الجبوری مغلوب شدند و دیداری سرنوشت ساز که می توانست با صدرنشین شدن آنها همراه شود را با شکست و حضور در رتبه سوم جدول خاتمه دادند؛ دیداری که بی شک هم برای کادر فنی و هم بازیکنان سپاهان تجربه و نکات فنی زیادی را به همراه داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول