معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت


معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

رسانه کلیک – در این مقاله مروری بر تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید استور مایکت داریم؛ بازی‌هایی که به واسطه‌ی ارائه‌ی کیفیتی مناسب و عملکردی خوب، موفق شده‌اند تا در چند ماه گذشته بیشترین میزان دانلود را در این استور ایرانی کسب کنند. امروزه پیدا کردن فهرستی از بازی‌های محبوب اندروید، آن هم در معیار […] نوشته معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود...

رسانه کلیک – در این مقاله مروری بر تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید استور مایکت داریم؛ بازی‌هایی که به واسطه‌ی ارائه‌ی کیفیتی مناسب و عملکردی خوب، موفق شده‌اند تا در چند ماه گذشته بیشترین میزان دانلود را در این استور ایرانی کسب کنند.

امروزه پیدا کردن فهرستی از بازی‌های محبوب اندروید، آن هم در معیار جهانی کار چندان سخت یا پیچیده‌ای نیست. به‌عنوان مثال می‌دانیم که بازی‌هایی مانند PUBG MOBILE و Call of Duty: Mobile جزو بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های اکشن در اندروید محسوب می‌شوند؛ اما دانستن اینکه کدام‌یک جامعه‌ی گسترده‌تری را در میان بازیکنان ایرانی به خود اختصاص داده‌‌اند می‌تواند برای عده‌ای سؤال جذاب و حائز اهمیتی باشد. گاهی این‌گونه از فهرست‌ها می‌توانند راهنمایی باشند تا از ترند بودن بازی‌های مختلف از جمله آثار ایرانی در میان بازیکنان ایرانی مطلع شویم.

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

از همین رو در این مقاله نیز تعدادی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های اندروید را معرفی کرده‌ایم که توسط کاربران فروشگاه مایکت، بیشترین میزان بارگیری را در چند ماه گذشته تجربه کرده‌اند. با اینکه وجود بعضی از نام‌های ذکر شده ممکن است قابل پیش‌بینی باشد، اما نحوه‌ی قرارگیری هر یک در فهرست و حتی به بیانی بهتر، مشاهده میزان توجه‌ی بازیکنان ایرانی به آثار ذکر شده، می‌تواند قابل‌توجه و ارزشمند نیز باشد. در ادامه می‌توانید استور اندرویدی مایکت را دانلود کرده و در بخش کامنت‌ها نیز نظرات خود را درباره‌ی هر یک از بازی‌ها با ما در میان بگذارید.

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۱– PUBG Mobile

سبک: اکشن، بتل رویال استودیو: Tencent Games مناسب برای بزرگسالان قیمت: رایگان

پابجی موبایل ساخته‌ی استودیو Tencent Games اثری پرطرفدار و کاملا شناخته شده‌ای است که تاکنون میلیون‌ها بازیکن را از سرتاسر جهان به خود جذب کرده است. حال حضور بازی پابجی موبایل به‌عنوان رتبه‌ی اول و بیشترین میزان دانلود در فروشگاه ایرانی مایکت، به‌طور واضح نشان‌دهنده‌ی محبوبیت آن میان بازیکنان ایرانی است. PUBG Mobile اثری کاملا آنلاین در سبک بتل رویال است که بازیکنان را وارد نبرد‌های هیجان‌انگیز، نفس‌گیر و سرار اکشن می‌کند.

روند کلی بازی در هر رویداد به‌گونه‌ای است که باید به همراه ده‌ها بازیکن دیگر وارد نقشه‌ی وسیعی شده و برای بقاء خود به مبارزه بپردازید. بازی امکان رقابت‌های گروهی را نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و از قابلیت‌هایی مانند گفت‌وگو‌های صوتی نیز بهره می‌برد. PUBG Mobile در زمینه گرافیک و گیم‌پلی نیز عملکرد بسیاری خوبی دارد و شرایط ایده‌آلی را برای طرفداران سری بازی‌های اکشن و بتل رویال فراهم کرده است. همچنین بازی پابجی موبایل در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های اندروید نیز محسوب می‌شود.

دانلود بازی اندروید PUBG MOBILE از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۲– Clutch

سبک: اتومبیل رانی استودیو: نوموگیم مناسب برای تمام سنین قیمت: رایگان

Clutch یک بازی ایرانی در سبک اتومبیل رانی است که موفق شده نظرات مثبت بسیاری از بازیکنان و کاربران فروشگاه مایکت را به خود جذب کند. مهم‌ترین ویژگی بازی کلاچ که از عوامل اصلی جذب بازیکنان ایرانی نیز محسوب‌ می‌شود، فضاسازی و اتومبیل‌های بومی برای مخاطبان ایرانی است. بازی سعی دارد تا با ایجاد محیط‌های شهری آشنا و طراحی ماشین‌‌هایی که به‌طور معمول در سطح شهر مشاهده یا استفاده می‌کنیم، ارتباط نزدیکی با بازیکنان خود برقرار کند.

البته بازی از اتومبیل‌های خارجی نیز بهره می‌برد و به‌طور کلی دست بازیکنان را در انتخاب و شخصی‌سازی ماشین ایده‌آل خود باز می‌گذارد. Clutch علاوه‌بر رقابت‌های آنلاین و آفلاین، امکان گشت‌و‌گذار آزادانه در سطح شهر را هم فراهم کرده است و محیط‌های نسبتا متفاوتی را به تصویر می‌کشد. بازی کلاچ در فروشگاه اندروید مایکت واکنش‌ها و امتیازات خوبی از سوی بازیکنان کسب کرده که همین مسئله ثابت می‌کند که Clutch می‌تواند اثری جذاب و لایق تحربه‌ای برای علاقه‌مندان ایرانی به سری بازی‌های ریسینگ باشد.

دانلود بازی اندروید Clutch از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۳– Special Forces Group 2

سبک: اکشن استودیو: ForgeGames مناسب برای بزرگسالان قیمت: رایگان

Special Forces Group 2 در نگاه اول یک بازی خاطره‌انگیز محسوب می‌شود؛ زیرا بخش‌های بسیاری از آن مشابه، یا حتی می‌توان گفت که دقیقا مانند بازی محبوب کانتر استرایک طراحی شده است. از نقشه‌ها گرفته تا سلاح‌ها، قوانین مسابقات، همگی به نحوی در زنده کردن خاطرات شما از بازی Counter Strike نقشی ایفا می‌کنند. البته بازی در تعدادی از بخش‌ها نیز امکانات تازه و متفاوتی را ارائه می‌کند تا بازیکنان تجربه‌ی با کیفیت و نسبتا منحصربه‌فردی را از یکی بازی اکشن در موبایل خود داشته باشند.

بازی اسپشیال فورسز گروپ ۲ با قرار دادن دو تیم تروریست و ضد تروریست (مشابه با بازی کانتر استرایک) مسابقات هیجان‌انگیزی را در دو حالت تک نفره و آنلاین ترتیب می‌دهد و در ۳۰ نقشه‌ی متفاوت شما را سرگرم می‌کند. همچنین ۹ رویداد مختلف برای بازی در نظر گرفته شده است که هر کدام قوانین و روند تازه‌ای از مسابقات را برای شما و دوستانتان به وجود می‌آورد. Special Forces Group 2 درحال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن اندروید شمرده می‌شود و به‌صورت رایگان در فروشگاه ایرانی مایکت در دسترس است.

دانلود بازی اندروید Special Forces Group 2 از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۴– Clash of Clans

سبک: استراتژی استودیو: Supercell مناسب برای نوجوانان قیمت: رایگان

استودیو سوپرسل با عرضه و توسعه‌ی بازی‌هایی مانند Clash Royal و از همه مهم‌تر Clash of Clans ثابت کرده است که در ساخت‌های بازی‌های آنلاین و چندنفره مهارت بسیار بالایی دارد و دیگر آثار موجود در کارنامه‌ی درخشان این استودیو نیز، این مسئله را کاملا تایید می‌کند. Clash of Clans که سال‌ها از عرضه‌ی آن می‌گذرد و جزو اولین و بزرگ‌ترین موفقیت‌های Supercell محسوب می‌شود، همچنان میان طرفداران سری بازی‌های استراتژی اندروید، از محوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

ابتدا در بازی کلش‌آف‌کلنز باید مدیریت دهکده‌ی کوچکی را به عهده بگیرید و رفته رفته سعی کنید تا تجهیزات مختلف آن را ارتقا دهید. بازیکنان باید با حمله و غارت منابع یک‌دیگر، هزینه‌های مورد نیاز خود را برای ساخت و ارتقا تجهیزات دهکده به‌دست آورند و همچنین در مقابل تلاش کنند تا با چینش مناسب ساختمان‌ها از غارت شدن توسط دیگر بازیکنان تا حد ممکن جلوگیری کنند. Clash of Clans از قابلیت‌هایی مانند ساخت گروه، نبرد‌های گروهی، چالش‌ها و رویداد‌های مختلف نیز بهره می‌برد. همچنین بازی هر از گاهی با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف باعث ایجاد محتوای تازه‌ای شده و تغییرات مختلفی را برای بهبود تجربه‌ی بازیکن اعمال می‌کند. به‌طور کلی Clash of Clans از جنبه‌های مختلف، یک بازی با کیفیت و استاندارد محسوب می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها محتوای تازه‌ای برای ارائه به بازیکنان خود داشته باشد. Clash of Clans هم‌اکنون در فروشگاه مایکت به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی اندروید Clash of Clans از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۵– Call of Duty: Mobile

سبک: اکشن استودیو: Activision Publishing, Inc مناسب برای بزرگسالان قیمت: رایگان

عرضه کال آف دیوتی موبایل برای گوشی‌های هوشمند یکی از اتفاقات خوب برای علاقمندان به بازی‌های بتل رویال و آنلاین چندنفره بود. حضور نقشه‌های محبوب مجموعه از جمله نوک‌تاون در Call of Duty: Mobile درواقع از نسخه موبایل این مجموعه، یک بازی آنلاین باکیفیت را ساخته اس که بازیکنان را در حالت‌های مختلفی از جمله بتل رویال، Team Deatmatch ،Search and Destroy و Domination مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

بازی با شبیه‌سازی بسیاری از بخش‌ها از نسخه‌های کنسولی این مجموعه، حال و هوایی آشنا و جذابی را به بازیکن منتقل می‌کند. همچین از دیگر ویژگی‌های Call of Duty: Mobile می‌توان به گیم‌پلی روان و اعتیاد آور، سیستم شخصی‌سازی نسبتا وسیع و وجود کاراکتر‌های سری بازی کالاف‌دیوتی اشاره کرد که همگی در جذاب‌تر شدن روند کلی Call of Duty: Mobile نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بازی کالاف‌دیوتی موبایل با استقبال خوبی از سوی بازیکنان و کاربران فروشگاه مایکت روبه‌رو شده است و درحال حاضر یکی از پُر دانلودترین بازی‌های این فروشگاه ایرانی محسوب می‌شود.

دانلود بازی اندروید Call of Duty: Mobile از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۶– Garena Free Fire

سبک: بتل رویال استودیو: GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED مناسب برای بزرگسالان قیمت: رایگان

Garena Free Fire در مقایسه با بازی‌هایی مانند PUBG Mobile و Call of Duty: Mobile نسخه‌ی محدود‌تری از رویداد‌های بتل رویال را به بازیکنان ارائه می‌کند. از همین جهت بازی روی موبایل نسبتا ضعیف هم عمکلرد قابل قبولی دارد و به‌طور کلی تجربه‌ی مسابقات بتل رویال را برای دستگاه ضعیف‌تر ممکن می‌کند. با اینکه این محدودیت‌ها ممکن است منتقدانی هم داشته باشد، اما بازیکنان بسیاری فارغ محدودیت‌های گرافیکی یا تعداد نفرات هر رویداد در مقایسه با بازی‌های مشابه، ساعت‌ها از وقت خود را صرف تجربه‌ی Garena Free Fire می‌کنند.

Garena Free Fire هم مانند بازی دیگر سبک بتل رویال، بازیکنان را به‌صورت تک نفره یا تیمی وارد محیط وسعی می‌کند تا با پیدا کردن مهمات و سلاح‌های مختلف، یکدیگر را نابود کنند تا درنهایت تنها یک نفر یا یک تیم باقی بماند. اگر به بازی‌های بتل رویال علاقه دارید، Garena Free Fire با ویژگی‌ها و حال و هوای نسبتا منحصر‌به‌فرد، یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما است. بازی Garena Free Fire به‌صورت رایگان در فروشگاه ایرانی مایکت در دسترس است.

دانلود بازی اندروید Garena Free Fire از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۷– Minecraft

سبک: آرکید استودیو: Mojang مناسب برای نوجوانان قیمت: ۷.۴۹ دلار

با اینکه بازی Minecraft ممکن است در زمینه‌ی گرافیک برای همه راضی کننده نباشد، اما در بخش‌های دیگری مانند گیم‌پلی و فضاسازی و ایجاد دنیایی سرگرم کننده، کاملا موفق بوده و با یک بازی با کیفیت و اعتیادآور روبه‌رو هستیم. ماینکرافت دست شما را در ساخت و ساز کاملا باز می‌گذارد و اجازه می‌دهد تا هر آن‌چه در ذهن خود دارید را با صبر و حوصله پیاده‌سازی کنید.

با اینکه بازی دارای بخش آفلاین و تک نفره است، اما به‌صورت چندنفره نیز قابل انجام است. Minecraft به شما این امکان را می‌دهد تا به همراه دوستان خود نیز مشغول ساخت ساز در دنیای وسیع آن شوید. اگر به بازی‌های آرکید علاقه دارید و دنبال فضایی برای پیاده‌سازی خلاقیت خود می‌گردید، بازی Minecraft ساخته استودیو Mojang را نباید از دست بدهید. ماینکرافت با قیمت ۷.۴۹ دلار در پلی‌استور عرضه شده است که البته می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه اندروید مایکت دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Minecraft از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۸– Subway Surfers

سبک: آرکید استودیو: SYBO Games مناسب برای نوجوانان قیمت: رایگان

با وجود انتشار بازی‌های با کیفیتی که در این روز‌ها شاهد محبوبیتشان هستیم، نباید آثار تاثیر گذاری مانند Subway Surfers را نیز از یاد ببریم که به‌نوعی الهام بخش بسیاری از آثار بعد از خود بودند. هرچند که باید خاطر نشان کرد که Subway Surfers همچنان جزو بهترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود و حضور آن در این فهرست، آن‌هم بعد از گذشت سال‌ها از عرضه ثابت می‌کند با چه اثر با کیفیت و محبوبی روبه‌رو هستیم.

روند بازی Subway Surfers به‌گونه‌ای است که هر بار باید در نقش کاراکتر اصلی، قدم در مسیری بی انتها گذاشته و سعی کنید تا امتیازی بالاتر از رکورد فعلی خود به ثبت برسانید. با آغاز بازی شخصیت اصلی شروع به دویدن می‌کند و در همین حین شما نیز باید با جابه‌جا کردن آن و لمس صفحه‌ی نمایشگر، از موانع عبور کنید. همچنین بازی علاوه‌بر محیط‌های متنوع، کاراکتر‌های مختلفی را نیز در خود جای داده است که می‌توانید با انجام چالش‌ها و جمع‌آوری سکه‌های موجود در بازی آن‌ها را خریداری کنید. Subway Surfers توسط استودیو SYBO Games ساخته و برای اندروید عرضه شده است. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، بازی Subway Surfers را از فروشگاه مایکت دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی اندروید Subway Surfers از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۹– PUBG Mobile Lite

سبک: اکشن، بتل رویال استودیو: Tencent Games مناسب برای بزرگسالان قیمت: رایگان

خب همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بازی پابجی موبایل برای اجرای ایده‌آل و مناسب نیازمند موبایل‌های بالا رده است و موبایل‌های ضعیف‌تر معمولا نمی‌توانند آن‌گونه که باید اجرای روان و بدون مشکلی را سپری کنند. از همین رو استودیو Tencent Games بازی پابجی موبایل لایت را که درواقع نسخه‌ی محدود شده‌ی پابجی موبایل است برای اندروید منتشر کرد تا علاقه‌مندانی که شرایط لازم را برای تجربه‌ی پابجی موبایل ندارند، به‌راحتی و با نصب PUBG Mobile Lite به خواسته‌ی خود دست یابند.

با اینکه PUBG Mobile Lite قرار است با کاهش گرافیک و تعداد نفرات حاضر در نقشه شرایط به نسبت راحت‌تری را برای موبایل‌های میان‌رده به‌وجود آورد، اما دلیلی بر افت کیفیت کلی بازی نخواهد بود و درست مانند پابجی موبایل، گیم‌پلی جذاب و اعتیادآوری را به مخاطب خود ارائه می‌کند که درنهایت همان حس و حال نسخه‌ی اصلی را به خوبی منتقل می‌کند. نسخه‌‌ی لایت بازی پابجی موبایل هم مانند نسخه‌ی اصلی، جزو پُر دانلود‌ترین بازی‌های فروشگاه ایرانی مایکت شمرده می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، بازی PUBG Mobile Lite را دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی اندروید PUBG MOBILE LITE از مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

۱۰– Dream League Soccer 2019

سبک: ورزشی استودیو: First Touch Games Ltd>مقاله‌های مرتبط: معرفی بازی موبایل Dream League Soccer 2020

با اینکه Dream League Soccer 2019 در حال حاضر آخرین نسخه‌ از سری بازی Dream League Soccer نبوده، اما نسخه‌ی ۲۰۱۹ این مجموعه به‌عنوان یکی از پُر دانلود‌ترین بازی‌های فروشگاه مایکت، در فهرست ما قرار گرفته که نتیجه‌ی استقبال بازیکنان ایرانی از این بازی فوتبالی است. البته باید گفت که طرفداران ورزش فوتبال گزینه‌های چندان زیادی برای انتخاب یک بازی فوتبالی با کیفیت در اندروید ندارند و سری بازی‌های Dream League Soccer جزو معدود انتخاب‌های با کیفیت در این سبک محسوب می‌شود.

گیم‌پلی سازگار با موبایل، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Dream League Soccer 2019 است که به خوبی طراحی شده و حتی از جهاتی ممکن است که شما را یاد دو مجموعه بازی محبوب فوتبالی فیفا و PES نیز بیاندازد. در بازی Dream League Soccer 2019 می‌توانید تیم ایده‌آل خود را بسازید و از پرچم و لباس‌های تیم‌های واقعی نیز استفاده یا حتی آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. ساخت ورزشگاه اختصاصی، شرکت در لیگ‌های مختلف و انجام بازی در مقابل‌های تیم‌های معتبر، تنها تعدادی از ویژگی‌های جذاب بازی محسوب می‌شوند. به‌طور کلی Dream League Soccer 2019 یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی ساخته شده برای اندروید است که در ادامه می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه مایکت دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Dream League Soccer 2019 از مایکت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست