سرمربی تیم: به تجربه حریف مشهدی باختیم


سرمربی تیم: به تجربه حریف مشهدی باختیم

تیم بعثت کرمانشاه در ششمین دیدار خود در رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال برابر تیم قدرتمند فودفود مشهد بازی را با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرد تا سومین شکستش را هم تجربه کند.

محمود کسعلی سرمربی تیم بعثت کرمانشاه پس از پایان این دیدار که در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، با اشاره به عملکرد ضعیف شاگردانش در دیدار برابر حریف مشهدی، اظهار کرد: در این دیدار همه برگ‌های برنده‌ خود را رو کردیم تا پیروز میدان باشیم و یا حداقل فاصله امتیازی را با حریف کم کنیم، اما روزمان نبود و نتوانستیم از سد حریف بگذریم.

وی اضافه کرد: تیم مشهدی تیمی کامل بود که در این دیدار بدون نقص بازی کرد و با تجربه‌ای که داشت توانست بر تیم ما غلبه کند.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: بر خلاف تیم حریف، بازیکنان ما در دریافت ها، سرویس ها و دفاع خوب عمل نکردند و حتی زمانی که دیدیم تلاش شش نفر فیکس تیم جواب نمی دهد، نفرات ذخیره را جایگزین آنها کردیم که هرچند تا حدودی عملکرد تیم بهتر شد، اما در مجموع به تجربه حریف باختیم.

وی گفت: برای دور برگشت رقابت ها باید حتما بازیکنان جدیدی جذب کنیم.

تیم والیبال بعثت کرمانشاه تاکنون در این رقابت ها شش بازی انجام داده که سه باخت و سه پیروزی حاصل آن بوده و فردا(دوشنبه) در آخرین دیدار خود به مصاف شهرداری محمدیار خواهد رفت.

امروز در ادامه این رقابت ها، دیدار بین تیم های انقلاب قم و قزوین جوان با نتیجه 3 بر صفر به نفع حریف قمی به پایان رسید.

نیروی زمینی تهران و شهرداری محمدیار ارومیه هم به مصاف هم رفتند که این دیدار با غلبه 3 بر یک نیروی زمینی بر تیم شهرداری محمدیار تمام شد.

تیم پرواز تبریز هم با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم سپهر قزوین گذشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر