مدرس فوتبال زنان: امیدوارم خرید رای در انتخابات فدراسیون دروغ باشد


مدرس فوتبال زنان: امیدوارم خرید رای در انتخابات فدراسیون دروغ باشد

تهران- ایرنا- مدرس و سرمربی رده‌های پایه فوتبال زنان با تاکید بر اینکه ورزشیها میتوانند به راحتی فدراسیون را مدیریت کنند گفت: امیدوارم موضوع خرید رای در مجمع انتخاباتی فدارسیون دروغ باشد.

«لیلا وقاری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مسوولان و مقام‌های ارشد بخش ورزشی می‌خواهم تا اجازه دهند ورزش را ورزشکاران و افراد ورزشی اداره کنند که به طور قطع توانایی انجام این کار را دارند؛ زیرا بهترین لحظات عمر و بالاترین سرمایه زندگی آنان از جوانی و سلامتی را صرف ورزش کردند. تا کنون به بسیاری از افرادی برای ریاست فدراسیون فوتبال فرصت داده شد و نتیجه را دیدند. یکبار هم به فوتبالی‌ها این فرصت را بدهند.

وی افزود: بعضی هم شاید بگویند که فوتبالی‌ها سابقه مدیرتی ندارند و از پس آن برنمی‌آیند. مگر سایر مدیران از بدو تولد سابقه مدیریتی داشتند؟ بلکه به مدیران این فرصت و اجازه را داده‌اند. اگر تنگ نظری وجود نداشته باشد و اجازه دهند قطعا افراد ورزشی می‌توانند از پس ریاست فدراسیون برآیند. فردی که در زمینه ورزشی کار کرده می‌داند که یک ورزشکار چه می‌خواهد.

مدرس فوتبال زنان عنوان کرد: نمی‌توانیم نیمی از جمعیت جامعه ورزشی را که زنان تشکیل می‌دهند، حذف کنیم. مثل این است که زنان را بخواهید از جامعه حذف کنید. چنین موضوعی امکان‌پذیر نیست و گذشته از خلاق قانون و خلاق شرع است. نمی‌توانیم بگوییم که یک جامعه را فقط مردان می‌چرخانند پس جامعه ورزش زنان کجاست؟

وی ادامه داد: اگر به جامعه ورزشی بها داده و هزینه درستی شود، بسیاری از زنان در رشته‌های مختلف مدال می‌آورند در صورتی که مردان شاید در آن زمینه نتوانستند مدال زیادی کسب کنند. باید اجازه دهید که زنان در رای مجمع انتخاباتی حضور داشته باشند اما اگر می‌خواهید که زنان را نبینید، موضوغ فرق می‌کند، اما نمی‌توانید بگویید که زنان وجود ندارند. زنان حق رای دارند و هیچ مقامی نمی‌تواند حق رای زنان را حذف کند.

وقاری خاطرنشان کرد: امیدوارم هرگز خرید رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال رخ ندهد و موضوعی را که شنیده‌ام دروغ باشد، چرا که کار درستی نیست و قوه قضاییه سعی می‌کند، با افرادی که مرتکب فساد شدند برخورد کند. هر کاری که دور از شان انسانیت باشد خلاف تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: در پایان از مسوولان می‌خواهم که کمک کنند تا ورزش و محیط ورزشی را ورزشکاران بچرخانند. خواسته‌ها، نیازها و آسیب‌ها و موارد دیگر برای آنان ملموس است. باید به ورزشی‌ها فرصت دهند و مدیریت امری ذاتی است. فردی که توانسته خود را مدیریت کند و به این درجه از ورزش برسد قطعا می‌تواند یک سازمان را به جایگاه بالایی برساند. فوتبالی ‌ها بهتر از دیگران می توانند فدراسیون را اداره کنند.

انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۰ اسفند برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم