مساعدت 43 میلیون تومانی خیرین ملایری‌ به بیماران سرطانی


مساعدت 43 میلیون تومانی خیرین ملایری‌ به بیماران سرطانی

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر مطرح کرد: 43 میلیون تومان برای مساعدت به بیماران سرطانی طی ماه گذشته توسط خیرین مجمع سلامت شهرستان ملایر واریز شده است.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با ایسنا، به مساعدت ۲۳ میلیون تومانی یکی از خیرین اشاره کرد و افزود: این مبلغ برای ساخت پروژه پایگاه سلامت آزادی و نیز مبلغ ۲۶ میلیون تومان برای تهیه تجهیزات پزشکی از سوی خیرین طی یک ماه گذشته واریز شده است.

وی از واریز مبلغ ۴۳ میلیون تومانی برای مساعدت به بیماران سرطانی خبر داد و اضافه کرد: همچنین شش میلیون تومان برای تهیه کپسول اکسیژن و پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای ذبح گوسفند از سوی خیرین طی ماه گذشته واریز شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در ادامه به عملکرد واحد مددکاری پرداخت و مطرح کرد: از مراجعه ۱۵۵ بیمار نیازمند طی ماه گذشته، ۱۸ نفر از آنها به پزشک، آزمایشگاه و یا سونوگرافی معرفی شدند در ضمن برای ۱۱ بیمار سرطانی پرونده تشکیل شد.

وی به مساعدت هشت میلیون تومانی به شش بیمار بابت پرتودرمانی و شیمی درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: کمک هزینه برای تهیه دارو به ۱۵بیمار نیازمند به مبلغ دو میلیون تومان، کمک هزینه ایاب و ذهاب سه بیمار برای انجام پرتودرمانی به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نیز توزیع ۳۲۰ پرس غذای گرم در بین بیماران توسط خیر ارجمند «محمدرضا عباسی» از دیگر اقدامات واحد مددکاری طی یک ماه گذشته است.

آذرهمایون از معرفی سه مورد وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: ۳۰ بسته سبد کالا شامل مرغ و برنج به نیابت از شادروان «ناهیده عبدلی»، ۷۰ بسته گوشت یک کیلوگرمی و نیز ۳۷ کیلوگرم گوشت گوسفندی اهدایی از طرف یک خیر ناشناس در بین بیماران توزیع شد.

وی تأکید کرد: وسایل توانبخشی شامل ویلچر، کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج و ساکشن طی ماه گذشته در اختیار ۲۱ بیمار نیازمند قرار گرفت همچنین چند بسته ایزی لایف برای بیماران سرطانی نیازمند و ۲۳ عدد شیر خشک از طرف خیر مقیم کانادا در بین خانواده های تحت پوشش توزیع شد.

وی در ادامه تهیه تجهیزات پزشکی شامل تخت معاینه، تخت ژینکولوژی، ترازوی دیجیتال و تجهیزات اداری با همت خانواده شادروان حاج «محمود تویسرکانی»، اهدای تجهیزات پزشکی به نیابت از شادروان «محمدرضا اجاق»، اهدای ۲۰۰ عدد ماسک توسط «گل افروز بشکنده»، اهدای دو بسته ایزی لایف و دارو به نیابت از مرحومه «زهرا سلیمی»، اهدای یک دستگاه تشک مواج به نیابت از مرحومه «مریم قادری» و نیز اهدای دو دستگاه کپسول اکسیژن به نیابت از مرحوم حاج «ناصر زندیه» را از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت شهرستان طی یک ماه گذشته برشمرد.

آذرهمایون به افتتاح و بهره برداری از پایگاه سلامت شهری حاج «محمدعلی رحیمی» واقع در انتهای خیابان سعدی در تاریخ ۲۶ دی ماه اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۰۰ عدد ماسک از طرف خیر ارجمند «امیر زهر های» و ۱۰۰ عدد ماسک از طرف خانم «تحویلدار» طی ماه گذشته اهداء و نیز چهار مرتبه خدمات پرستاری رایگان در منزل یک بیمار سرطانی انجام شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج