18 واحد صنفی متخلف در لرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شد


18 واحد صنفی متخلف در لرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شد

خرم آباد - ایرنا - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: صاحبان 18 واحد صنفی متخلف در استان در یک ماه اخیر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

"بختیار رازانی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای صنفی استان به دلیل تخلفاتی مانند گرانفروشی، عدم اعلام موجودی، احتکار، تقلب در فروش و عرضه خارج از شبکه به ۴۳ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت ۲ پرونده عدم اعلام موجودی ۱۰ هزار قوطی روغن موتور به ارزش ۱۸ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال و ۳۰ هزار عدد موادشوینده به ارزش پنج میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال در بروجرد تشکیل شد.

وی ادامه داد: همچنین پرونده تقلب خدمات ساختمانی (آسانسور) به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و چهار پرونده گرانفروشی و احتکار ۲ هزار و ۴۵۰ حلب و بطری روغن خوراکی به ارزش ۲۶۳ میلیون ریال در بروجرد از دیگر پرونده های معرفی شده به تعزیرات حکومتی استان است.

رازانی یک پرونده احتکار انواع لوازم خانگی به ارزش ۶۶۶ میلیون ریال در الیگودرز، چهار پرونده قاچاق ۲۸۰ راس دام زنده به ارزش چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریاال در دلفان و ۲ پرونده عرضه خارج از شبکه چهار هزار و ۸۳۸ کیسه آرد نانوایی به ارزش یک میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال در پلدختر نیز را از دیگر پرونده های تشکیل شده در این مدت عنوان کرد.

وی تصریح کرد: یک پرونده گرانفروشی چهار هزار و ۳۸۲ کیسه کودشیمیایی به ارزش ۴۵۷ میلیون ریال در پلدختر، پرونده تقلب در فروش یک واحد فروش مبلمان منزل با پرونده تخلفاتی به میزان ۳۰۰ میلیون ریال و یک واحد تولید شن و ماسه در ۳۶۷ تن سنگدانه به ارزش ۱۳۹ میلیون ریال در خرم آباد نیز به تعزیرات حکومتی لرستان معرفی شد.

سرپرست سازمان صمت لرستان ادامه داد: همچنین در بازرسی از انبارهای سطح شهرستان خرم آباد یک واحد انبار سوخت به علت قاچاق ۵۲ هزار لیتر نفت و گاز با پرونده تخلفاتی پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در خرم آباد شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از نمایندگی زاگرس پوش در خرم آباد به علت گرانفروشی ۲۰۰ دست کت و شلوار و همچنین فروش اجباری ۲۰۰ بسته ماسک این واحد تولیدی متخلف شناخته شد و پرونده تخلفاتی به میزان چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

رازانی از مردم خواست ضمن همکاری با سازمان صمت لرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، اخفا، احتکار و عرضه خارج از شبکه انواع کالاهای اساسی به ویژه روغن خوراکی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان در میان گذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی