سورپرایز دقیقه نودی یحیی گل محمدی جواب داد ؛ ستاره ای که ناجی پرسپولیس شد


سورپرایز دقیقه نودی یحیی گل محمدی جواب داد ؛ ستاره ای که ناجی پرسپولیس شد

در حالی که پیش از بازی پرسپولیس و ماشین سازی گفته می شد ، محمد شریفی به جای احمد نوراللهی در ترکیب بازی می کند اما تصمیم یحیی عوض شد و این بازیکن هم در دقیقه نود گل زد. نوشته سورپرایز دقیقه نودی یحیی گل محمدی جواب داد ؛ ستاره ای که ناجی پرسپولیس شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سورپرایز دقیقه نودی یحیی گل محمدی جواب داد ؛ ستاره ای که ناجی پرسپولیس شد

تغییر تصمیم یحیی گل محمدی درباره استفاده از محمد شریفی به جای احمد نوراللهی و گلزنی این بازیکن در دقیقه نود
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۸:۴۰
سورپرایز دقیقه نودی یحیی گل محمدی جواب داد ؛ ستاره ای که ناجی پرسپولیس شد

در حالی که پیش از بازی پرسپولیس و ماشین سازی گفته می شد ، محمد شریفی به جای احمد نوراللهی در ترکیب بازی می کند اما تصمیم یحیی عوض شد و این بازیکن هم در دقیقه نود گل زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تا ساعتی قبل از آغاز بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی کادر فنی سرخ ها تصمیم داشتند از محمد شریفی به‌عنوان بازیکن اصلی و ترکیب ۱۱ نفره پرسپولیس به جای احمد نوراللهی استفاده کند اما گل‌محمدی در دقیقه ۹۰ تصمیمش را تغییر داد.

فوت یکی از اقوام نزدیک احمد نوراللهی باعث شده بود او از نظر روحی شرایط خاصی داشته باشد و کادر فنی را برای استفاده از او در ترکیب اصلی مردد کرده بود. این در حالی بود که در تمرینات آخر پرسپولیس قبل از این بازی نیز محمد شریفی به عنوان یکی از بازیکنان اصلی حضور داشت. با این وجود کادر فنی در دقیقه ۹۰ تصمیم گرفت از نوراللهی از دقیقه یک در این بازی بهره ببرد و فرصت اول برای شریفی را به عنوان بازیکن تعویضی به شماره ۱۸ جوان و با انگیزه سرخ‌ها بدهد. در مجموع این تصمیم هم به نفع شریفی شد، هم نوراللهی و هم پرسپولیس. به طوری که هم احمد با گل ثانیه‌های طلایی‌اش منجی پرسپولیس شد و خودش نیز در شرایط روحی بهتری قرار گرفت و هم حضور شریفی به عنوان بازیکن تعویضی شرایط بهتری را برای این جوان با انگیزه پرسپولیس ایجاد کرد تا خود را با شرایط خاص بازی در دیدارهای رسمی و مهم سرخ‌ها وفق دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر