خسروی‌وفا: مراسم تجلیل از زنان مدال‌آور پارالمپیکی برگزار می‌شود


خسروی‌وفا: مراسم تجلیل از زنان مدال‌آور پارالمپیکی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم تجلیل از زنان مدال‌آور پارالمپیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام کمیته ملی پارالمپیک، ‌ «محمود خسروی‌وفا» با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: موضوع ورزش از ظرفیت‌های ویژه انقلاب اسلامی و ورزش بانوان نیز یکی از شاخص‌های پر اهمیت و مصادیق موفقیت بی‌نظیر ایران اسلامی بوده که ورزش‌های پارالمپیکی در این میان، نقطه قوت توسعه ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران است. این توفیقات بی‌نظیر باعث شده سازمان‌های جهانی، زنان ورزشکار پارالمپیکی ایران را یک ظرفیت برای سازمان‌های خود فرض کنند و همواره اظهار داشته باشند که این قهرمانان، سفیران سازمان‌های جهانی هستند.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که مراسم ویژه رونمایی از سردیس بانوان مدال‌آور پارالمپیکی در ایام دهه فجر به مناسبت بیستمین سال تاسیس کمیته ملی پارالمپیک مصادف با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: از زحمات «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک و حمایت‌های «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که ساخت سردیس زنان مدال‌آور پارالمپیکی را در دستور کار موزه المپیک، پارالمپیک و ورزش قرار دادند تا بتوانیم در یک مراسم تاریخی مصادف با بیستمین سال تولد کمیته ملی پارالمپیک، دستاورد ویژه جمهوری اسلامی ایران در ورزش زنان را در ایام دهه مبارکه فجر یادآوری کنیم.

در این مراسم قرار است از سردیس «نیره عاکف» نخستین مدال‌آور زنان پارالمپیکی ایران، «ساره جوانمردی» و «زهرا نعمتی» رونمایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس