پیکر مطهر شهید عزیزالله بهاروند در خرم‌آباد تشییع شد


پیکر مطهر شهید عزیزالله بهاروند در خرم‌آباد تشییع شد

خرم آباد - ایرنا - پیکر مطهر شهید عزیزالله بهاروند از شهدای ارتش جمهوری اسلامی که پس از 36 سال اخیرا در منطقه عملیاتی مجنون شناسایی شده بود روز دوشنبه در خرم‌آباد تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهید پرور و مسئولان اجرایی لرستان امروز پیکر مطهر این شهید را از میدان آرش گلدشت تا قبرستان فاطمیه ماسور خرم آباد تشییع کردند و قرار است تا ساعاتی دیگر پیکر این شهید در این آرامستان به خاک سپرده شود.

شهید عزیزالله بهاروند، متولد ۱۳۳۹ روستای دیناروند علیا از توابع شهر خرم‌آباد که اسفندماه سال ۶۳ طی عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود، پس از ۳۶ سال شناسایی شده و امروز آیین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در حال انجام است.

شهید ارتشی «عزیزالله بهاروند» از تیپ ۶۵ نیروی ویژه ارتش جمهوری اسلامی تنها ۲۴ سال داشت که در عملیات «بدر» به شهادت رسید و پیکرش در جزیره مجنون باقی ماند که پس از گذشت ۳۶ سال از شهادتش، با تلاش گروه‌های تفحص، کشف و از طریق پلاک هویت شناسایی شد و با اعلام واحد ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده از کشف و شناسایی پیکر شهید خود مطلع شدند.

استان لرستان ۶ هزار و ۳۰۰ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید