توزیع بیش از 2 تن گوشت قرمز میان نیازمندان بوشهری


توزیع بیش از 2 تن گوشت قرمز میان نیازمندان بوشهری

پولاد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر تعداد یک هزار و 500 بسته گوشت قرمز به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر میان نیازمندان بوشهری توزیع شد.

«علیرضا پولاد» روز سه شنبه (13 بهمن) در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرگزاریشبستان در بوشهر اظهار داشت: دومین مرحله از توزیع کمک های مومنانه میان نیازمندان بوشهر در قالب یک هزار و 500 بسته گوشت قرمز به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر میان زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد: بسته های توزیع شده هر کدام به وزن یک و نیم کیلو بوده که در مجموع 2 تن و 250 کیلو گرم گوشت قرمز می باشد.

پولاد ادامه داد: این بسته های در قالبت طرح تکریم زنان سرپرست خانوار میان نیازمندان شهرستان های بوشهر، دشتی، گناوه و دیلم توزیع گردید.

وی در ادامه این گفتگو اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار، آن دسته از بانوان هستند که به دلایل مختلف (از جمله فوت همسر، طلاق، داشتن همسر زندانی معتاد و ناتوان و معلول و …، تجرد طولانی دختران) سرپرستی از خود و خانواده‌شان را عهده دار شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گامی مهم و موثر در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است که باید برای تحقق این راهبرد بیش از پیش برنامه‌ریزی اصولی صورت گیرد.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا