نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از آخر هفته


نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از آخر هفته

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی به استان از روز جمعه هفته جاری تا اوایل روز یکشنبه، نوزدهم بهمن ماه خبر داد.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: از امروز (دوشنبه سیزدهم بهمن ماه) تا اواخر روز پنجشنبه، جوی پایدار بر استان حاکم بوده و شاهد افزایش غلظت آلاینده‌هایجوی به ویژه در شهرهای صنعتی به دلیل پایداری جو، خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به غالب بودن وضعیت آلودگی، گروه‌های حساس به ویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی از تردد غیرضروری و ورزش کردن در فضای آزاد، خودداری کنند.

وی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی موجب بارش باران و برف خواهد شد، از این رو توصیه می‌شود تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

امیدفر با اشاره به آخرین تغییرات دمایی در شهرهای آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دمای فعلی تبریز چهار درجه بالای صفر بوده که نسبت به مدت مشابه روز گذشته، دو درجه افزایش را نشان می‌دهد؛ همچنین تبریز در 24 ساعت گذشته در گرم‌ترین ساعات، شش در جه بالای صفر و در سردترین ساعات، صفر درجه سانتی گراد بوده است.

وی در خاتمه متذکر شد: طی 24 ساعت گذشته، بستان آباد با منفی شش درجه زیر صفر و جلفا با دمای 11 درجه بالای صفر، به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌‎ است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک