1900بیمار مشکوک به کرونا با اجرای طرح شهیدسلیمانی در ماکو شناسایی شدند


1900بیمار مشکوک به کرونا با اجرای طرح شهیدسلیمانی در ماکو شناسایی شدند

ارومیه – ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو گفت: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از 25 هزار مورد مراجعه به منازل توسط بیش از 750 تیم از نیروهای سپاه و شبکه بهداشت و درمان در مناطق شهری و روستایی انجام شد که یک هزار و 900نفر مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار موسی عطاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد مورد شناسایی، ۷۵۲ نفر مشکوک به ابتلا، ۲۵۶ نفر مبتلا به ویروس و ۸۹۲ نفر نیز قرنطینه خانگی شدند.

وی با بیان اینکه این طرح عامل مهمی در جهت شناسایی و مقابله با گسترش این بیماری در این شهرستان است، افزود: شناسایی، بیماریابی، رصد، آموزش، مشاوره پزشکی، غربالگری، تب سنجی، اهدای ماسک و سبدهای کالا و معیشتی، شناسایی خانوارهای دارای بیماری کووید ۱۹ و معرفی آنها به شبکه بهداشت از اقدامات تیم‌های عمل کننده سپاه و بسیج در قالب اجرای این طرح بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو اضافه کرد: همچنین در جهت حمایت از اقشار مختلف جامعه که دچار ضرر و زیان شدند، بیش از هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی و بیش از سه هزار و ۶۰۰ بسته بهداشتی نیز توزیع شد.

سرهنگ عطاری با بیان اینکه همه ما نیز باید مسائل بهداشتی را رعایت کنیم، تا شاهد گسترش این ویروس نشویم، تاکید کرد: در صورت عدم رعایت موجب شروع موج چهارم کرونا و شیوع آن خواهد شد و مشکلات عدیده‌ای برای همگان ایجاد خواهد کرد.

ماکو با بیش از ۱۰۰هزار نفرجمعیت یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان