19 کاروان امید و نشاط به شهرستان‌های سیستان و بلوچستان اعزام شد


19 کاروان امید و نشاط به شهرستان‌های سیستان و بلوچستان اعزام شد

زاهدان- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های ‌بومی و محلی سیستان و بلوچستان گفت: دوازدهمین کاروان امید و نشاط با تجهیز 19 خانه ورزش روستایی با اعتباری بیش‌از 200 میلیون تومان همزمان با دهه مبارک فجر به شهرستان این استان اعزام ‌شد.

محمد امین براهویی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: افزون‌بر ۵۱ درصد از جمعیت سیستان و بلوچستان را روستائیان تشکیل می‌دهند اما فضاهای ورزشی کمتری در اختیار دارند از اینرو اداره‌کل ورزش و جوانان بیشترین نگاه را به این مناطق دارد.

وی ادامه داد: این‌ کاروان‌ به منظور گسترش فضای ورزشی در روستاهای سیستان و بلوچستان به این مناطق ارسال شد.

رییس هیات ورزش‌های بومی و محلی سیستان و بلوچستان افزود: امکانات این کاروان‌ها شامل دارت، تشک تاتامی، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی و صفحه شطرنج بوده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ بیش‌از ۵۰ خانه ورزش روستایی افتتاح شده که در مجموع تا کنون افزون‌بر ۳۲۸ خانه ورزش روستایی تجهیز شدند.

براهویی افزود: با ارسال این کاروان، ۱۹ خانه ورزش روستایی دیگر به این زیرساخت اضافه می‌شود که در مجموع بیش‌از ۳۴۷ خانه ورزش روستایی هم‌اینک در سطح استان دایر است.

وی تاکید کرد: خانه‌های ورزش روستایی فرصت مناسبی برای حضور بانوان روستایی در فضاهای ورزشی و استفاده از این امکانات گامی موثری در ایجاد شور و نشاط در بین دختران روستایی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق