برده جنسی فراری نامزد انتخابات شورای شهر بریتانیا شد


برده جنسی فراری نامزد انتخابات شورای شهر بریتانیا شد

حوادث رکنا:جی‌هیون پارک، زنی 52 ساله که از کره شمالی به بریتانیا پناهنده شده، به عنوان نامزد محافظه‌کاران در انتخابات محلی آتی این کشور برگزیده شد.

به گزارش رکنا،خانم پارک که در جریان تلاش برای فرار از کره شمالی به دلیل فقر و گرسنگی گرفتار گروه‌های قاچاق انسان شده و مدتی را به عنوان برده جنسی در چین سپری کرده، از سال ۲۰۰۸ در شهر بری بریتانیا ساکن بوده و به تازگی برای رقابت در انتخابات شوراها نامزد بخش هالی‌رود این شهر که در حوزه شهری منچستر بزرگ قرار دارد، شده است.

نامزدی او مورد توجه محافظه‌کاران قرار گرفته و آنها خانم پارک را برای رقابت با نوئل بیلی، نامزد حزب کارگر انتخاب کرده‌اند. انجمن محافظه‌کاران بری با انتشار پیامی توییتری، نامزدی خانم پارک را مایه افتخار خود اعلام کرده‌اند. بدین ترتیب، او نخستین فرد با اصالت کره شمالی است که تا کنون در انتخاباتی در بریتانیا نامزد احزاب بزرگ این کشور می‌شود.

برده جنسی نامزد انتخابات شد

خانم پارک در سال ۱۹۹۸ و پس از آن که پدر و عمویش به هنگام وقوع قحطی جان خود را به دلیل شدت گرسنگی از دست دادند، همراه با برادرش به مرز چین گریخت. او گرفتار گروه قاچاق انسان شد و تنها در ازای ۵۶۰ یورو به عنوان برده جنسی به کشاورزی چینی فروخته شد. خانم پارک در سال ۲۰۰۴ توسط عوامل حکومت چین شناسایی، دستگیر و به کره شمالی بازگردانده شد.

او پس از محاکمه و شکنجه به قصد اعتراف‌گیری، روانه یک اردوگاه کار اجباری شد ولی سپس به بیماری قانقاریا مبتلا شد و در آستانه مرگ از این اردوگاه اخراج شد. خانم پارک پس از بهبودی نسبی به کمک یک قاچاقچی بار دیگر از کره شمالی گریخت و این بار موفق شد به بریتانیا پناهنده شد.

زن 52 ساله برده جنسی شد

او در گفتگو با رسانه‌های بریتانیایی گفته است:«در مقایسه با زندگی‌ام در کره شمالی انگار که الان در بهشت زندگی می‌کنم.» خانم پارک توضیح داده که در دوران کودکی هیچ گاه حس شکم‌سیری را درک نکرده و به زعم او بدون آزادی، زندگی در کره شمالی مانند بردگی است.

خانم پارک در حال حاضر یک معلم زبان در منطقه فیرفیلدِ شهر بری است و با برگزاری کارزارهای مختلفی برای بهبود وضعیت حقوق بشر در کره شمالی تلاش می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج