مسولان باشگاه شهرخودرو به محاکم قضایی احضار نشده‌اند


مسولان باشگاه شهرخودرو به محاکم قضایی احضار نشده‌اند

مشهد- ایرنا- سخنگوی باشگاه ورزشی شهرخودرو گفت: اعضا هیات مدیره این باشگاه فوتبال به محاکم قضایی احضار نشده و پرونده‌ای ندارند لذا مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها ارتباطی با باشگاه شهرخودرو ندارد.

جواد طاری‌بخش روز دوشنبه در پی نشر خبری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت برخی از مسوولان باشگاه ورزشی شهرخودرو در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مموعه یک گروه و مجموعه اقتصادی است که باشگاه فوتبال، شرکت خودرویی شهرخودرو و دیگر بخشها هر کدام زیرمجموعه‌ای از هلدینگ آن هستند.

وی ادامه داد: هیچگونه تغییری در کادر فنی تیم فوتبال لیگ برتری شهرخودرو رخ نداده و این تیم در حال انجام تمرینهای عادی خود برای دیدار روز پنجشنبه آتی مقابل تیم مس رفسنجان در مشهد است.

سخنگوی باشگاه ورزشی شهرخودرو گفت: آخرین تغییرات در تیم فوتبال این باشگاه اضافه شدن "فاضلی" به ترکیب کادر فنی آن بود لذا تغییری دیگری در این بخش نخواهیم داشت.

تیم فوتبال شهرخودرو در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر پنجشبه ۱۶ بهمن ماه جاری در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان است.

این تیم با ۱۳ امتیاز در کنار تیم آلومینیوم اراک در جایگاه نهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

برخی رسانه‌ها در فضای مجازی امروز بدون اشاره به منبع و یا جزییاتی، از دستگیری دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه شهرخودرو خبر داده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق