مشارکت بچه مسجدی ها در پویش هر خانه یک پرچم ایران 


مشارکت بچه مسجدی ها در پویش هر خانه یک پرچم ایران 

نفیسه سالاری گفت: اجرای پویش هر خانه یک پرچم ایران، یکی از برنامه های ویژه دهه فجر است که به همین منظور با کمک بچه های مسجد بر سر درب هر یک از اهالی روستا یک پرچم ایران نصب شد.

«نفیسه سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های کانون شهید میرشکاری در فجر فاطمی، گفت: اجرای پویش هر خانه یک پرچم ایران، یکی از برنامه های ویژه دهه فجر است که به همین منظور با کمک بچه های مسجد بر سر درب هر یک از اهالی روستا یک پرچم ایران نصب شد.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید حسین میرشکاری دهکهان کهنوج افزود: یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام، تکریم خانواده های معظم شهدا است که در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم اجرا شد.



وی بیان کرد: همچنین در ایام الله دهه فجر با حضور و مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون، طرح ختم قرآن کریم در حال اجرا است که ثواب قرائت آیات قرآن کریم به روح مطهر امام راحل هدیه می شود.



سالاری ابراز کرد: علاوه بر این به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن، جشن انقلاب برگزار می شود.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید حسین میرشکاری دهکهان کهنوج ادامه داد: از برنامه های این می توان به اجرای سرود، سخنرانی، تجلیل از مادران شهدا و نیز تجلیل از چند تن از معلولین اشاره کرد.



وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه حفظ شعر، یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام است که در همین راستا کودکان می بایست سروده های انقلاب اسلامی را حفظ کنند و ما نیز به نفرات برتر جوایزی اهدا می کنیم.



سالاری اضافه کرد: در نظر داریم پنج شنبه به اتفاق اعضای کانون در گلزار شهدا حضور یافته و نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کنیم.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید حسین میرشکاری دهکهان کهنوج عنوان کرد: اجرای طرح کمک مومنانه از سایر برنامه های کانون در ایام الله دهه فجر است که به همین منظور با جلب کمک های خیرین و مردم سبد معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا و عدس تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.



وی یادآور شد: آذین بندی مسجد و محله متناسب با ایام الله دهه فجر و نیز پخش سرودهای انقلابی هر روز قبل از شروع اذان، از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام است که با کمک بچه های مسجدی اجرا می شوند.



سالاری در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های ویژه دهه فجر بتوانیم در راستای انتقال پیام انقلاب و معرفی دستاوردهای آن بکوشیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل