ساخت 3 هزار واحد مسکونی محرومان در آذربایجان غربی آغاز شد


ساخت 3 هزار واحد مسکونی محرومان در آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از آغاز ساخت سه هزار واحد مسکونی محرومان در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: این واحدها تا سه ماه آینده تحویل محرومان و نیازمندان خواهد شد.

محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از مناطق بازسازی شده زلزله زدگان قطور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز، کلید یک هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان غربی نیز اهدا شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می شود که تا پایان کار دولت در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: در این سفر عملیات اجرایی ۳۳ پروژه با یک هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان اعتبار در آذربایجان غربی آغاز شد که تلاش می شود تا پایان دولت این طرح ها به پایان برسند.

رییس سازمان برنامه و بودجه در این سفر خود به خوی، همچنین هزینه تامین یک هزار راس دام سبک را به روستاییان مناطق زلزله زده قطور اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه دیشب(یکشنبه)، برای بررسی وضعیت طرح های احیای دریاچه ارومیه و وضعیت اعتباری استان با استقبال محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی وارد ارومیه شد و امروز ۲هزار واحد مسکونی زلزله زدگان قطور را افتتاح کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403