طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز در اردبیل اجرا می‌شود


طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال از 20 بهمن سال‌جاری تا 16فروردین 1400 به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش ایرنا، رامین صادقی روز دوشنبه در نشست کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ظرفیت اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و نیروهای مقاومت بسیج در راستای نظارت بر بازار و چگونگی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قالب این طرح بهره خواهند برد.

وی افزود: آموزش نیروهای اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر ضروری است و باید تلاش شود با برنامه‌ریزی کارشناسی، وضعیت موجود بازار بهبود یابد تا ضمن جلب رضایت مصرف‌کنندگان، از سودجویی فرصت‌طلبان جلوگیری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مورد پیشگیری از موج چهارم بیماری کرونا اظهارکرد: با توجه به اینکه در زمان‌های اوج کرونا بیشترین آسیب‌ها متوجه اصناف می‌شود، باید از تجربه‌های قبلی در برقراری رفاه حال مردم و ثبات و آرامش در بازار، برنامه‌های لازم را تدوین و اجرا کرد تا در روزهای پایانی سال محدودیت‌های پیشین به اجرا درنیاید.

مهدی اشجع در ادامه این نشست به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف مرکز استان معارفه شد و از تلاش‌های شاپور رضایی افشار، رئیس پیشین این مجموعه با اهدای لوحی قدردانی بعمل آمد.

بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه کسب در بخش کسب و کار استان اردبیل فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی