اجرای محدودیت های شبانه از 21:30 به بعد اعمال می شود


اجرای محدودیت های شبانه از 21:30 به بعد اعمال می شود

رکنا: فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت: در تهران بزرگ اعمال محدودیت‌های کرونا طبق روال قبل از ساعت 21 تا 4 صبح انجام می‌شود، اما با هماهنگی که با ستاد داشتیم تا ساعت 21:30 زمانی را به مردم داده ایم.

محدودیت های شبانه از این به بعد به گفته سردار رحیمی از ساعت 21:30 به بعد اعمال خواهد شد.

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در پایان جلسه طرح شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات ما تماما براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی کرونا است. در تهران بزرگ اعمال محدودیت‌های کرونا طبق روال قبل از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح انجام می‌شود، اما با هماهنگی که با ستاد داشتیم تا ساعت ۲۱:۳۰ زمانی را به مردم داده ایم.

وی ادامه داد:چیزی که مشاهده می‌کنیم در ساعات پایانی و آخرین لحظاتی که محدودیت‌ها شروع می‌شود، مقداری ترافیک داریم و تقریبا با نیم ساعت تاخیر از چیزی که اعلام شده اعمال قانون انجام می‌شود، ولی اعمال محدودیت‌ها کماکان پابرجاست و لذا خواهش می‌کنم که مردم این محدودیت‌ها را رعایت کنند.

سردار رحیمی گفت:چیزی هم که مشاهده کردیم این است که این طرح نتیجه داشته است و تصمیمی که ستاد ملی مقابله با ستاد استانی گرفتند نتایج خوبی دربر داشته است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی