پنج طرح عمرانی و خدماتی در زیرکوه افتتاح شد


پنج طرح عمرانی و خدماتی در زیرکوه افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - همزمان با دومین روز دهه فجر پنج طرح عمرانی و خدماتی با 2 میلیارد و 970 میلیون تومان اعتبار در شهرستان مرزی زیرکوه افتتاح شد.

فرماندار زیرکوه روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: در این ارتباط طرح برق‌رسانی به مسکن محرومان این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و چهار طرح عمرانی دیگر با اعتبار یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در بخش مرکزی زیرکوه به بهره‌برداری رسید.

محمدحسین عربشاهی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها بیش از پنج هزار نفر از مزایای آنها برخوردار شدند.

وی افتتاح زمین چمن روستای بقرایی، اصلاح و بازسازی و توسعه شبکه آبرسانی روستای محمد آباد، طرح آبخیزداری و احداث هلالی آبگیر روستای گزخت و زمین چمن روستای گزخت را از جمله طرح‌های افتتاحی در دومین روز از دهه فجر ذکر کرد.

وی عنوان کرد: ۱۷۷ طرح عمرانی برای افتتاح در دهه فجر امسال با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان در زیرکوه تکمیل شد و بیش از ۴۱ هزار نفر در این شهرستان مرزی از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

فرماندار زیرکوه افزود: همچنین عملیات اجرایی ۱۲ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان نیز در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر تبلور وحدت و همدلی ملت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی از پشتوانه عظیم و بزرگی مردم برخوردار است که دشمنان به رغم تمامی شیطنت‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خبیثانه خود هیچ اقدامی نتوانستند علیه مسیر حرکت انقلاب اسلامی انجام دهند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی‌ آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان