تقدیم 520 شهید نشانه همراهی اهل سنت گلستان با انقلاب است


تقدیم 520 شهید نشانه همراهی اهل سنت گلستان با انقلاب است

گنبدکاووس - ایرنا - رییس مرکز بزرگ اسلامی و دفتر رسیدگی به امور اهل سنت شمال کشور گفت که تقدیم 520 شهید در دوران اوج‌گیری انقلاب و دفاع مقدس و زندگی مسالمت آمیز با دیگر اقوام ساکن استان، گواه همراهی‌ اهل سنت گلستان با جمهوری اسلامی است.

حجت‌ الاسلام نورعلی دیلم عصر دوشنبه در همایش اقشار و جوانان شرق گلستان با موضوع "انقلاب اسلامی و جوانان ایرانی، امید و خودباوری - پیشرفت علمی" در گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام بین اقوام ساکن گلستان، افزود: برخی افراد در داخل و خارج کشور درصدد برهم زدن این انسجام هستند.

وی با اشاره به وجود هزار و ۷۰۰ مسجد و ۱۰۸ مدرسه علمیه ویژه اهل سنت در گلستان اضافه کرد: هم اکنون در ۸۳ شهر و روستای استان، علما و طلاب اهل سنت نماز جمعه اقامه می کنند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی و دفتر رسیدگی به امور اهل سنت شمال کشور با اشاره به بیانیه ۲ سال پیش مقام معظم رهبری موسوم به گام دوم انقلاب، گفت: مفاد این بیانیه به عنوان یک راهبرد مهم برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی باید مورد توجه همه مسوولان و اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان قرار گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال گذشته دستاوردها و موفقیت‌های زیادی درحوزه‌های مختلف به دست آورد اما دشمنان تلاش می کنند با سیاه نمایی و کوچک و کم رنگ جلوه دادن آنها، یاس و ناامیدی در مردم بویژه جوانان ایجاد کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۴ بهمن سال ۹۷ در بیانیه‌ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در ۴۰ سال گذشته و برکات خیره‌ کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای دراین بیانیه ضمن بیان هفت توصیه به جوانان ایرانی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، خواستار توجه آنان به این موضوع شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر