گلایه تپسی از ممنوعیت کاری در کیش


گلایه تپسی از ممنوعیت کاری در کیش

تاکسی اینترنتی تپسی امکان کار در منطقه آزاد کیش را ندارد و معاون عملیات تپسی از این موضوع گله و انتقاد دارد.

هم‌بنیانگذار و معاون عملیات تپسی در توئیتی از مانع‌تراشی و عدم همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در مسیر ورود این تاکسی اینترنتی به جزیره کیش انتقاد کرد.

هومن دمیرچی در صفحه توییتر خود نوشت: «علی‌رغم پیگیری‌های متعدد برای فعالیت در کیش، مسئولین مربوطه هیچگونه همکاری‌ای با ما انجام نمی‌دهند. تا امروز برای فعالیت در شهرها، موانع مختلفی را پشت سر گذاشته‌ایم اما این بار، از همان ابتدا راهمان را سد می‌کنند. این در حالی است که ما اولین تاکسی اینترنتی کیش نیستیم».

این شرکت طی ماه‌های گذشته، در مذاکره با سازمان منطقه آزاد کیش درخواست فعالیت در این جزیره را مطرح کرده و جلسات و مکاتبات متعددی در این مورد داشته است. با این حال، علی‌رغم اینکه یکی دیگر از تاکسی‌های اینترنتی در حال فعالیت در این جزیره است، مسئولین منطقه آزاد کیش هنوز پاسخی به شرکت تپسی نداده و راه را برای ورود این شرکت تاکسی اینترنتی به کیش باز نکرده‌اند.

به گفته معاون عملیات تپسی، این شرکت مذاکراتش را هم به طور مستقیم و هم با همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برخی مدیران شورای عالی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزاد کیش انجام داده که تا کنون بی‌نتیجه مانده است. عدم پاسخگویی و ارائه دلایل شفاف برای ممانعت از فعالیت تپسی در کیش، باعث انتقاد مدیران این شرکت از مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !