فروش ویژه جدیدترین مبل چستر در چوبکده ایرانیان


فروش ویژه جدیدترین مبل چستر در چوبکده ایرانیان

به مناسبت روز مادر چه چیزی با ارزش تر از اینکه دستی به سرگوش خانه بکشیم و با یک تغییر دکوراسیون مهر مادری را دست بوسی کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبکده ایرانیان، خرید سرویس خواب، مصنوعات چوبی، میز نهار خوری، مبلمان و یا هر چیز دیگری که سبب شود قدری حال و هوای خانه عوض شود، بدون تردید بهترین هدیه برای روز مادر به شمار می آید. اگر تعداد اعضای خانواده شما زیاد است و قرار است هر کدام هدیه ای را به صورت جداگانه تهیه کنید. به شما توصیه می کنیم به وب سایت چوبکده ایرانیان در این راستا سری بزنید و با سرشکن کردن هزینه ها هدیه ای متفاوت را امسال برای مادر خود تهیه کنید.

خرید مبل چستر به صورت ویژه برای روز مادر در نظر گرفته شده است تا شما قدری با کم کردن بار مالی خود بتوانید هدیه ای در خور شان را برای مادر مهربانتان تهیه کنید.

در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون فروش ویژه جدیدترین مبل چستر در چوبکده ایرانیان و مدل و طرح این محصول مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اگر تغییر دکوراسیون منزل هدف نهایی شما است و قصد یک خرید متمایز با توجه به حال و احوال این روزها را دارید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

فروش ویژه جدیدترین مبل چستر در چوبکده ایرانیان

مبل چستر ویژه چوبکده چه ویژگی های دارد؟

یکی از زیباترین مبلمانی که به تازگی راهی بازار شده است مبل های چستر کلاسیک است که با سبک و سیاق متمایز روند دیزاین آن دنبال شده است. همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید محصول عرضه شده با دو سبک متفاوت برای شما لمسه دوزی شده است.

لمسه دوزی خطی برای قسمت نشیمن گاه مبل و لمسه دوزی لوزی های دکمه ای برای پشتی و دسته های مبل دو پارامتری است که برای شما در نظر گرفته شده است. در کنار جلوه بصری مهم ترین ویژگی این پارامتر راهی بیشتر کاربر است که در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر ارتفاع بسیار مناسب قسمت نشیمن گاه مبل تا روی زمین این مهم را فراهم آورده است که نشستن و برخواستن از روی آن برای افراد میان سال خیلی کار دشواری نباشد.

امر دیگر که راحتی مضاعفی را برای این کار فراهم کرده است کوسن های بسیار خاص و زیبایی که در کنار جلوه بصری تکیه گاه راحتی را ایجاد کرده است. شما می توانید با خرید این مبل شیک و زیبا نه تنها به شاد کردن دل مادر خود در روز مادر بپردازید که جلوه بصری متمایزی را در محیط به تصویر بکشید.

فروش ویژه جدیدترین مبل چستر در چوبکده ایرانیان

آیا تم رنگی مبل چسترفوق قابل تغییر است؟

یکی از مهم ترین فاکتورهای که در زمان دیزاین کردن منزل باید به آن توجه شود هارمونی رنگ حاکم در منزل است. از آنجایی که مبل فوق با دو تم رنگی روشن و تیره برای شما در نظر گرفته شده است شما به سادگی می توانید متناسب با فضای محیط دست به خرید بزنید.

رنگ طوسی روشن و تیره به دلیل خنثی بودن با هر آیتم رنگی دیگری در فضا هم خوانی لازم را فراهم می کند. از همین رو هیچ دغدغه ای در پیش روی شما برای برقراری تشابه رنگی و یک تغییر دکوراسیون حرفه ای وجود ندارد.

از سوی دیگر برای رنگ آمیزی بیشتر محیط دو آیتم رنگی سفید صورتی یا طوسی روشن و بسیار ملایم در کنار بنفش یاسی تقریبا تیره نیز در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید برای تصویر سازی های متمایز خود از این دو آیتم رنگی حتی به صورت ترکیبی نیز استفاده کنید؛ یعنی خرید کاناپه های طوسی و مبل های تکی صورتی که خود یک زیبایی مخصوص را برای شما فراهم می کند.

اگر به هر دلیلی دو تم رنگی فوق متناسب با هارمونی رنگ فضای داخلی منزل شما نبود می توانید از طریق درگاه های ارتباطی که در وب سایت چوبکده ایرانیان برای شما در نظر گرفته شده است تم های رنگی پیشنهادی خود را اطلاع دهید و پیرامون سفارشی سازی آن کسب اطلاع کنید.

خریدی برای سال جدید به بهانه روز مادر

از آنجایی که روز مادر و سال جدید فاصله خیلی زیادی با یکدیگر ندارد و شما به سادگی می توانید به بهانه روز مادر یک تغییر دکوراسیون خاص را در خانه پدری خود با شروع سال جدید شاهد باشید.

اینکه توصیه ما خرید از وب سایت چوبکده ایرانیان است تفاوت قیمت آن نسبت به سایر مراکز فروش است؛ زیرا مبل های عرضه شده جدید به دلیل شروع سال جدید با قیمتی بسیار گزاف برای شما عرضه خواهد شد.

اما این فروش استثنایی و ویژه درست هم راستا با قیمت کارخانه برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا روز مادری متفاوت را این بار تجربه کنید. شما می توانید با خرید یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو مبل تکی یک ایده پردازی خاص را به صورت هفت نفره در محیط منزل تجربه کنید.

بهره گیری از متریال مرغوب، استفاده از تم های رنگی خاص و برگزیده سال، در نظر گرفتن سبک و سلیقه شما، استفاده از هنر لمسه دوزی و ده ها پارامتر دیگر برای این محصول متمایز در نظر گرفته شده است تا صفر تا صد نیازهای شما مرتفع شود.

امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی خاص ترین مبل کلاسیک چوبکده ایرانیان و فروش ویژه روز مادر مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و یک محصول خاص و استثنایی این بار هدیه ویژه شما برای مادر مهربانتان باشد.

برای مشاهده سایر محصولات مشابه توصیه می کنیم به فروشگاه آنلاین و معتبر چوبکده ایرانیان choubkade.com سری بزنید تا با تنوع محصولات چوبی دیگر قدری بیشتر آشنا شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان