7 طرح محرومیت‌زدایی در سوادکوه شمالی افتتاح و کلنگ‌زنی شد


7 طرح محرومیت‌زدایی در سوادکوه شمالی افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ساری – ایرنا – به مناسبت دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر مسئولین 6 طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان سوادکوه شمالی افتتاح و یک طرح نیز کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر ساختمان مسکن مددجویی به متراژ ۵۰ متر مربع و با هزینه ۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که ساخت این مسکن با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد به اتمام رسید.

علیرضا عابدی با اعلام اینکه سه طرح اشتغال زایی دیگر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: در این طرح های اشتغالزایی ۶ نفر مشغول به کار شده اند.

وی از افتتاح مرکز نیکوکاری درمانی با همت خیرین در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: به مناسبت این ایام نمازخانه کمیته امداد این شهرستان هم با هزینه ۴۰ میلیون تومان و با همت خیرین ساخته شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی از آغاز عملیات ساخت مسکن ۶ واحدی خبر داد و گفت که خرید زمین به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت خانواده و خیرین و همچنین برای هزینه ساخت هم با تسهیلات بنیاد مسکن، کمیته امداد و خیرین آغاز خواهد شد.

عابدی با بیان اینکه در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ۱۰ سری جهیزیه به ارزش کل ۲۰۰میلیون تومان بین نوعروسان کمیته امداد توزیع شد، افزود: توسط مرکز نیکوکاری امام علی (ع) چهار بخاری و ۲ آبگرمکن به مبلغ هشت میلیون تومان بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی در پایان از آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد با همت مرکز نیکوکاری امام علی (ع) در سطح این شهرستان خبر داد.

یکهزار و ۳۳۵ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز