مدیران ایلامی رتبه نخست کشور در ارتباطات مردمی دارند


مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: براساس گزارش مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مدیران استان ایلام در شش ماهه نخست امسال رتبه نخست ارتباطات مردمی در کشور را بدست آورند.

آیت قیصربیگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس این گزارش، ارزیابی ها در دو حوزه ملاقات چهره به چهره و حضور مدیران در سامانه سامد بوده که در این بین استان ایلام موفق شده است از ۶۰ امتیاز نمره کامل با ۵۴ امتیاز رتبه اول کشور را در ارتباطات مردمی از آن خود نماید.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار ایلام در این زمینه گفت: یکی از برنامه های ثابت و محوری سلیمانی دشتکی حضور در بین مردم بوده و ارتباط با مردم را نخستین اولویت مسئولان دانسته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام تصریح کرد: در شرایط کرونایی به دستور استاندار ایلام ارتباط مسئولان با مردم هیچ گاه قطع نشده و علاوه بر اینکه مدیران همواره دیدارهای مردمی بصورت رودررو و چهره به چهره البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح محدود انجام داده‌ اما بیشتر برنامه ها در این حوزه به سمت و سوی فضای مجازی و ارتباط از طریق سامانه سامد بوده است.

قیصربیگی تصریح کرد: در این رابطه به دستور قاسم سلیمانی دشتکی در هر روز تقریبا دو مدیر ارشد استان در سامانه سامد حضور پیدا کرده و خود نیر در این رویکرد در پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردمی پیشگام بوده که در این زمینه پیشگامی استاندار ایلام و مجموعه مدیران تحت امر وی در نتیجه ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گواهی بر این ادعا است.

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی استانداری ایلام، گفتنی است که در این ارزیابی ها دفتر عملکرد ارزیابی استانداری ایلام نیز رتبه برتر را بین استانداری های سراسر کشور به دست آورده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...