خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای آسایش زائران تلاش کنند


خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای آسایش زائران تلاش کنند

آیت الله دژکام گفت: خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) نباید از هیچ کوششی برای برخورداری زائران از معنویت و آسایش این فضای روحانی کوتاهی کنند زیرا حرم مطهر شاهچراغ (ع)، خانه اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 13 آبان) در مراسم تجلیل از بانوان خادمه حرم مطهر شاهچراغ (ع) به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: امروز شاهد حضور زن مسلمان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی و خانوادگی هستیم که مایه مباهات است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تبریک ایام مبارک دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) ادامه داد: بانوان خادمه حرم مطهر شاهچراغ (ع) افتخار هم چادری با حضرت فاطمه (س) و ارتباط قلبی یا نسبی با این بانوی والا مقام را دارند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: حرم مطهر شاهچراغ (ع)، خانه اهل بیت (ع) است و لازم است تا زائران این آستان مقدس در نهایت آرامش و آسایش از معنویت این فضای روحانی برخوردار شوند و خدام حرم مطهر نباید از هیچ کوششی در این زمینه کوتاهی کنند که اجر اخروی را در پی خواهد داشت.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با تشکر از عملکرد خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: بیان کرد: خدمتگذاری به سومین حرم اهل بیت (ع) افتخار بزرگی سات که نصیب ما شده که باید قدردان آن باشیم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری