طرح «مهد الرضا (ع)» در استان فارس الگوی سایر استان ها شده است


طرح «مهد الرضا (ع)» در استان فارس الگوی سایر استان ها شده است

عصارنیا گفت: اجرای طرح «مهد الرضا (ع)» در استان فارس موجب شده تا فارس در حوزه قرآنی الگو و موجب تشویق استان های دیگر برای انجام کارهای متنوع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر عصارنیا»، امروز (دوشنبه 13 بهمن) در همایش رابطین و مسئولین کانون‌های خادمیاران رضوی آستان قدس در استان فارس گفت: دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی، جایگزین دفتر نمایندگی در استان‌ها خواهد شد.

مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی افزود: هدف ما برخورداری از یک هزار خادمیار فعال است که همواره در حوادثی مانند سیل‌ه، زلزله‌ و حوادث طبیعی میدان دار صحنه بوده‌اند و برای حضور بیشتر آنها در هر شهرستان، کانون خدمت رضوی گسترش داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: از اقدامات مطلوب کانون‌های رضوی، ایجاد فرصت برای علاقمندان برای خادمی کردن امام رضا (ع) و تلاش در ایجاد شبکه کمک خادمیارها است.

عصارنیا تصریح کرد: هدف شبکه خادمیارها، توسعه خادم و خدمت به مردم است و خودسازی و توسعه شخصی، هدف نخست افرادی است که خادمیار می شوند.

وی خادمی را یک حرکت جمعی دانست و عنوان کرد: باید به خادمیار‌ها در شهرستان‌ها هویت جمعی و احساس تعلق به یک شبکه تربیتی ارائه کرد.

عصارنیا با اشاره به اجرای طرح «مهد الرضا (ع)» در استان فارس گفت: اجرای این طرح موجب شده تا فارس در حوزه قرآنی الگو و موجب تشویق استان های دیگر برای انجام کارهای متنوع شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان