استقرار تیم سلامت بانوان در روستای بدیلیان چغامیش دزفول


استقرار تیم سلامت بانوان در روستای بدیلیان چغامیش دزفول

دزفول- ایرنا- همزمان با دهه مبارک فجر، تیم سلامت بانوان روز دوشنبه در روستای بدیلیان بخش چغامیش دزفول مستقر شد.

بخشدار چغامیش دزفول با اعلام این خبر به ایرنا گفت: تامین سلامت روحی و جسمی بانوان علاوه بر ایجاد آرامش برای خانواده بر نشاط و سلامت جامعه نیز اثرگذار است لذا کارگروه سلامت بانوان بخش چغامیش در روستای بدیلیان تشکیل و با استقبال بانوان همراه شد.

سیدعلی پژمان افزود: کارگروه سلامت بانوان برای سه روستای بدیلیان، نهضت و حمزه در روستای بدیلیان برگزار و خدمات پزشکی از قبیل مشاوره روانپزشکی توسط روانشناس مجرب، مشاوره معارف اسلامی، توزیع داروهای مکمل زمان بارداری، تست بینایی سنجی، ویزیت مادران باردار، کارگاه سلامت جنین، کارگاه پیشگیری از سرطان‌های شایع در زنان، فشارسنج و کارگاه آموزشی بهداشت بلوغ نوجوانان به صورت رایگان ارایه شد.

وی با اشاره به ویزیت افزون بر یکهزار نفر در این کارگروه توسط پزشکان گفت: مسابقات کودکانه، گروه سرود، شعرخوانی و نقاشی با عنوان سفیران دانایی ویژه کودکاندر حاشیه این کارگروه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول برگزار شد.

بخشدار چغامیش دزفول پخت و توزیع آش نذری و نان را از دیگر برنامه‌های جانبی این کارگروه دانست و اظهارداشت: هدف از تشکیل این کارگروه توجه به سلامت بانوان بخش است چراکه سلامت مادر خانواده، سلامت و شادابی فرزند و پدر خانواده و درنهایت سلامت جامعه را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: این کارگروه در ماه‌های آینده در دیگر روستاهای بخش چغامیش نیز برگزار خواهد شد.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ده‌ها برنامه فرهنگی و اجتماعی در روستاهای بخش چغامیش دزفول در حال برگزاری است.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا