بانوی کارآفرین کرمانشاهی در کشور رتبه برتر را کسب کرد


بانوی کارآفرین کرمانشاهی در کشور رتبه برتر را کسب کرد

کرمانشاه- ایرنا- «شکوفه صفری» بانوی کارآفرین کرمانشاهی در هفتمین دوره نظرسنجی زنان کارآفرین کشور که با حضور معصومه ابتکار معاون امور بانوان ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به عنوان کارآفرین برتر کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین عصر روز دوشنبه در دفتر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بانوی کرمانشاهی در صنایع دستی سراجی؛ (چرم دوزی) به عنوان تنها نماینده کرمانشاه در هفتمین دوره نظرسنجی زنان کارآفرین جزء ۲۰ کارآفرین برتر کشور معرفی و تجلیل شد.

صفری در حاشیه برگزاری تجلیل از بانوان کارآفرین کشور که در دفتر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: چهار سال است در صنایع دستی سراجی؛ چرم دوزی با برند «چرم کلهر» به صورت حرفه ای فعالیت می کند و در کارگاهش برای ۱۸ نفر عمدتا زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی اشتغال ایجاد کرده است.

او در ادامه یکی از اهداف خود را راه اندازی یک کلینیک آموزشی، مددکاری برای افراد جویای کار اعلام کرد و افزود: برای تحقق این هدف نیازمند مساعدت و کمک مسوولان استان است.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود، گرانی مواد اولیه، نوسانات قیمت بازار در کنار کاهش قدرت خرید مردم را از موانع مهم سر راه تولیدات خود عنوان کرد.

این بانوی کارآفرین همچنین واردات ارزان قیمت کالاهای بی کیفیت خارجی و موانع صادرات را از دیگر مشکلات خود اعلام کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، دارای بیش از هزار واحد تولیدی که بیش از ۳۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان