نشست های مجازی انقلاب شناسی برگزار می‌شود 


نشست های مجازی انقلاب شناسی برگزار می‌شود 

سهیلا بهادری گفت: یکی از برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر برگزاری نشست های مجازی انقلاب شناسی به منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام است.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر برگزاری نشست های مجازی انقلاب به منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام است.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: همچنین برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با شخصیت و سبک زندگی حضرت زهرا (س)، کتاب زندگی نامه آن حضرت در اختیار آنها قرار داده شده که پس از مطالعه می بایست به پرسش های انتهای کتاب پاسخ داده و از طریق مجازی برای ما ارسال کنند.



وی بیان کرد: از آنجایی که امسال ایام الله دهه فجر با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) متقارن شده است بنابراین فضای مسجد و محله متناسب با فجر فاطمی آذین بندی شده و در همین راستا جشن برگزار می شود.



بهادری ادامه داد: این جشن با توجه به شرایط کرونایی، با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ابراز کرد: همچنین قصد داریم در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی و رواق همدلی، به ۳۰ نفر از دختران یتیم و بی سرپرست هم نام با حضرت زهرا (س) چادر مشکی اهدا کنیم.



وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در دستگیری از مستمندان، به کودکان یتیم و بی سرپرست کفش اهدا می شود.



بهادری اظهار کرد: طرح اطعام فاطمی یکی دیگر از برنامه های ویژه فجر فاطمی است و به همین منظور قرار است غذای نذری پخت کرده و سپس به کمک بچه های مسجدی کانون درب منازل نیازمندان تحویل دهیم.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون، پخت آش نذری است که در بین اهالی روستا توزیع می شود.


وی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر و نیز ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه گام برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس