برنامه‌های دهه فجر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود


برنامه‌های دهه فجر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبئی از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری خانه فرهنگ ایران در بمبئی همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبئی ضمن تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن این ایام و با توجه به بیانات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و علمی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این برنامه‌های به دلایل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها از روز یکشنبه (12 بهمن‌ماه) در قالب محافل ادبی با حضور اساتید، دانش آموختگان و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی در فضای مجازی، وبینار «بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران» با حضور اساتید دانشگاه‌های ایران و جنوب هند و جشنواره فیلم ایران با اکران فیلم‌های ایرانی به صورت مجازی آغاز می‌شود.

آشوری افزود: برپایی نمایشگاه سه بُعدی شامل عکس، پوستر و صنایع دستی ایران در فضای مجازی، رونمایی از کتاب رفیق خوشبخت ما به زبان‌های اردو و انگلیسی، نمایشگاه عکس و فیلم کوتاه از جاذبه‌های جهانگردی ایران در فضای مجازی، جشنواره موسیقی سنتی ایران در فضای مجازی و تهیه کلیپ‌های ویژه ایام خجسته دهه فجر و پخش آن در فضای مجازی در دستور کار خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی قرار دارد.

وی ادامه داد: به مناسبت سالروز ولادت بانوی دو عالم یگانه دخت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، وبینار «مشارکت زنان در رشد و پیشرفت اجتماعی» با حضور اساتید دانشگاه از کشورهای ایران و هند برگزار خواهد شد.

وابسته فرهنگی کشورمان در بمبئی خاطرنشان کرد: وبینار هنری نقد و بررسی سینمای ایران با حضور منتقدین سینمای هند، چاپ و انتشار مقاله در روزنامه‌های کثیر الانتشار هند و برگزاری برنامه جشن دهه فجر در مسجد ایرانیان هند از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...