فراری فاصله اش را با مرسدس کم نخواهد کرد


فرمول یک ایران – متیا بینوتو می ترسد که فراری یک فصل دیگر را بدون کسب پیروزی در مسابقات پشت سر بگذارد و اذعان دارد که اسکودریا برای نزدیک کردن فاصله خود به مرسدس تلاش خواهد کرد. فراری در فصل 2020 یکی از بدترین رقابت های خود در تاریخ فرمول یک را داشته و با قرارگیری در رده ششم جدول سازندگان، بدترین نتیجه خود را در چهار دهه گذشته بدست آورده است. با...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو می ترسد که فراری یک فصل دیگر را بدون کسب پیروزی در مسابقات پشت سر بگذارد و اذعان دارد که اسکودریا برای نزدیک کردن فاصله خود به مرسدس تلاش خواهد کرد.

فراری در فصل 2020 یکی از بدترین رقابت های خود در تاریخ فرمول یک را داشته و با قرارگیری در رده ششم جدول سازندگان، بدترین نتیجه خود را در چهار دهه گذشته بدست آورده است.

با توجه به اینکه تغییرات خودروها برای فصل 2021 بسیار اندک خواهد بود، این امکان دارد که فاصله تیم ها با یکدیگر حفظ شود. بینوتو نیز می گوید که فراری قادر نخواهد بود فاصله خود را با قهرمان سال 2020 کاهش دهد:

راستش فاصله امروز ما با بهترین تیم بسیار زیاد است و ما آن را برطرف نخواهیم کرد. اما برای پیروزی در مسابقات، شما هرگز نمی دانید که در طول فصل اگر فرصتی پیش بیاید، چه اتفاقی می افتد، امیدوارم که بتوانیم آن را بدست آوریم اما پیش بینی نمی کنم.

این همان چیز فرمول یک بوده که عالی است. عدم قطعیت وجود دارد و ما بسیار سخت تلاش می کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم، باید دید که رقابت ها چگونه پیش می رود.

بینوتو امیدوار است که راننده جدیدش، کارلوس ساینز را روی سکو ببیند:

امیدواریم که او را روی سکو ببینیم، من واقعاً امیدوارم. فکر می کنم که این مورد به او بستگی ندارد بلکه مطمئناً به ماشین بستگی دارد.

اگر ماشین به اندازه کافی خوب باشد، فکر می کنم او توانایی این را دارد که در مسابقات قدرتمند ظاهر شود و روی سکو خواهد بود.

او یک راننده بسیار جوان است. جوان ترین ترکیب ما از 1968، به این دلیل است که شما سعی دارید پایه های محکمی را برای آینده ایجاد کنید و همچنین به بلند مدت نگاه می کنید.

بنابراین ما امیدواریم که [قرارداد] کارلوس همچنان تمدید شود و در سالهای آینده با ما باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن